08-05-2018, 08:16 PM
HiKMET SAHiBi OLMAK
06.04.2013 Cumartesi
أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
سَمَّٰعُونَ لِلْكَذِبِ أَكَّٰلُونَ لِلسُّحْتِ ۚ فَإِن جَآءُوكَ فَٱحْكُم بَيْنَهُمْ أَوْ أَعْرِضْ عَنْهُمْ ۖ وَإِن تُعْرِضْ عَنْهُمْ فَلَن يَضُرُّوكَ شَيْـًٔا ۖ وَإِنْ حَكَمْتَ فَٱحْكُم بَيْنَهُم بِٱلْقِسْطِ ۚ إِنَّ ٱللَّهَ يُحِبُّ ٱلْمُقْسِطِينَ
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Semmeune lilkezibi ekelune lissuhti, fein ceauke fahkum beynehüm ev earidz anhüm,vein turidz anhüm felen yedzurruke şey en . ve in hakemte fahkum beynehüm bil gisti. innallahe yuhibbul muksitiyn
sadakallahul azyim. Maide suresi 42
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Onlar, yalanı çok dinleyen, haramı çok yiyenlerdir. Eğer sana gelirlerse, ister aralarında hüküm ver, ister onlardan yüz çevir. Onlardan yüz çevirecek olursan, sana asla hiçbir zarar veremezler. Eğer hükmedecek olursan, aralarında adaletle hükmet. Çünkü Allah, âdil davrananları sever.
sadakallahul azyim. Maide suresi 42
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Onlar Yalan söze itibar edip birde sahte hileli ve zararli şeyler yerler, eger onlar sana gelirlerse onlara neyin zarar verdiği hakkinda ki hükmü acikla yani onlardan kimler zararli mahluk sifatinda ve dogaya ve dünyaya zarar vermekdeler acikla, ve seninde onlara neyin zarar verecegin i bildiginide acikla ki onlar sana, bunu ögrenince, hicbir zarar veremyiceklerini anlasinlar. ve yine onlara sen hakim olunca onlarin üsütne hükmetme yetkisine sahip olunca yani sen onlarin başina süleyman saltanati kurunca onlarin arasinda onlara gistas ile hükmet.(yani yahudi ve hiristiyanlara gistas emredilmişdi yani göze göz dişe diş) muhakkaki Allah onlara gistasi farz kildigi gibi onlarada gistas ile hükmedilmesinden hoşlanir ve gistas edenleri sever. yani eger yahudi ve hiristiyan devletinde hakimlik vasfi kazanirsan senin uyacagin kural gistasdir.
yukardaki ayetin kisa bir tefisirydi bu acikladigimiz.
islamda ise gistas yokdur gistas islamin kurali degildir. yani her millet ayri bir gurupdur ve milletine göre hükmedilir ve peygamberin hayatinda bu olay cereyan etmiş ve peygamber yahudilere tevrat ile hükmetmişdir. öylese bu(BibBiiiiiib Kafa)tayyibin kürdü cerkesi birleştirme hikayasei yalandir ve dinimize ve peygamberin sünnetine aykiridir. cünkü eger peygamber yahudiye tevrat ile hükmettiyse tevrat daha muteber demekdir. o halde milletler farklidir ve onlara neyin fayda verdiği neyin zarar verdiği ve onlarla ne ile hükmetmek gerektigi allahin emrine dayanir yoksa mesela süleyman ümmetine yani karincaya ve milletine hurma kurdu ve cibiliiyatina hüdhüd ve cbilliyatina ve yine cinlere ve şeytanlara hükmederken nasil karincanin siritna belki kendi agirliginda bir yük yüklersin amma karincayada file yüklenen yükü sirtina koyarsan karinca ezilir yine hüdhüd ölür yine hurma kurdu ölür yine cinler zayifdir onlarda ölür yine şeytan ve ordusuda bu hususda yine cekmeycekleri yükü yüklersen onlarda cekemez süleyeman aleyhisselam. şeytan ve ordusunu insanlara zarar verrmeden onlari meşgul edip onlara yapacaklari meşguliyet için denizden mercan ve zümrüt cikarma inci cikarma işini vermiş. yani ateşe su ile muamele edip onlari mülayim bir sickaliga getirmiş yani ateş ehli cinler ve şeytanlar sicak olan herşey su ile ya söner yahut sicakligi azaltilir yani işde mescidi aksayi yaparken kullanilan inci ve mercenlari cikarma görevi vermiş ve onlar bununla meşgul iken insanlara zarar verme fikriyle ugraşamamişlar ve onlarin ateşi ve sicakligi yumuşak bir sicakliga gelince el ve ayak yakmayan bir sicaklik yani mülayim sicakligi yani banyo abdest suyu gibi.işde ölü deniz ve neden icinde canli yaşamaz analyin yani şeytan ve cinler suya girip cika girip cika ateşden olanlar denizin suyunu isitinca suda yaşayan bir varlik kalmaz ölür su isininca baliklarin öldügü gibi diger canlilarda ölür ve orasi ölü deniz olur. neden ateş suya girip sogur fakat su ateş ile isinir yani. yani bakin sülaymanin hakimligine ve firasetine yani ateşe su ile muamele etmiş. yani kime ne zarar ve fayda verir bilme ilmi yani hikmet sahibi peygamber . işde hikmet sahibi demek ne zararli ne yarali bilme ilmidir ve yine mehdide davud evladi olarak ve yine davudun evladi süleyamandan devam ettiginden yine sülayman evladi olarak hikmet sahibidir ve ne kime neye zarar verir bilir ve onun için mehdinin hakimiyeti saltanati süleyaman saltanati gibidir, ateşe su ile muamele
suya ateş ile muamele yine kişa yaz ile yazada kiş ile muamele, iyilerin önünü kötülerle kesmek kötülerinde önünü iylerle kesmek ve orta yolu izlemek ve mülayim iliman bir mevsim iliman bir emir olmak. ve yine dört kitap ile hükmetmek ve zalim eger yahudi ve hiristyian ise gistas ile hükmetmek eger zalim birde müslümanlardan ise o zaman ona had cezasi ile hükmetmek yani. eger had cezasi sadece hirsizin elini kolunu kesmek olsaydi o zamn zina eden erkeginde zekeri kesilirdi neden zekeri kesilmiyorda taşlayin recmedin deniliyor bu recmetmek mesela biz şeytani nasil recmediyoz yani onun kovulmuş oldugunu ibraz ediyoz yani git şurdan racim şeytan diyoz o zamn nedir bu recmetmek islamda nasil recmedilir had nasil uygulanir yani herkese teşir etmek bütün medya tarafindan ve insanlarin önüne cikarilir coluga cocuga bu kötü ve zalim adam hirsiz ise hirsiz zinakar ise zinakar katil ise katil diye teşir edilip gösterilir ve insanlarin hepsinin onu tanimasi saglanir ve ekmekci,ekmek dükkanina gelince ona demeldir euzu gibi al şu ekmeigide defol hirsiz mesla hirsiz ise yani istiaze etmeli yani senin hirsiz oldugunu ben biliyon demelidir ve yine zinakar ise ona pis zinakar diye recmetmeli ve ondan kacmalidir ve her an bir za ar verebilir diye tedbirli durmalidir. ve herkese hirsizi tanirsa o bir daha inasanlardan birşey calabilirmi calamaz onu gören icinden dişlar bu hirsiz diye . yine zinakari bilince kadinlar kizlar bilirse bundan zarar gelir diye onlarda geri duru ve onu toplumdan dişlar iseniz pis zinakar diye birdaha yapamayacagi kadar oda pişman olur bir daha zinayada meceli kalmaz amma aşikare fahişlerde böyle adamlara yüz verenler olur yalniz onlarda fahişe damgasi yiyenler olur ve ve böyle bir satlanat ve ümmet birligi kurulursa o zaman ayni adem atamizin vaktine dönmüş gibi oluruz ve kötüler kötüler ile yani kabil soyu kendileri ile başbaşa birlikte ve vettayyibune littayibin hükmü geregi kötüler kötüler ile iyilerde iyiler ile bulunur. ve bunu muhafaza ettikce insanlar böyle günahkar ve zalim ve zinakarlari icine sokmayinca onlar dişarda kalinca süt bozulmaz ve mikroplar süte zarar veremez ve toplumda binlerce zümre ve millet yerine iki zümre olur habiller kabiller soyu ve iyiler ve kötüler.
Allahda insanlari iki gruba ayirmiş cennetlikler ve cehennemlikler yani öyle kürtler türkler ermeniler bulgarlar sirpalar ruslar ingilizler olmaz sadece iyiler cennet ehli ve kötüler cehennem ehli olur.
işde baştaki ayetin mehdiye bakan yüzü budur ve bunu biz acikladik ve bütün ümmeti ahir zaman hakimlerine düşen toplumlarina düşen bunu uygulamak kaliyor yani islamda had cezasi yahudi ve hiristiyanlarda gistas cezasi yani eger yahudi ve hiristiyanlarda din degiştirirler ise onlarada islamin kurali olan had ile hükmedilir yani islam kötüye yani en kötüye nasil muamel ettiriyor euzu ile euzu nedir bütün kötü ahlaklar şeytandandir ve onlardan geri durup onlari yapanlara ve yaptiranlarida recmetmek gerekir yani cek git şurdan pis kovulmuş şeytan ve ehli demek yani minada şeytan taşlarken dendigi gibi recmeşşeytana ve hizbühü demek yani.kötüleri teşhir etmek ve kovmak.
fakat üzeyir ve ümmeti soyu kürtlere gelince: üzeyir aleyhisselam dediki Allahim dedi bu ölmüş cürümüş kemiklere nasil et giydirecen dedi bunun üzerine yüz sene veya ücyüz sen uyutuldu ve kalkinca, uyurken yaninda eşşegide vardi kalkinca birde baksaki eşşeginin kemikleri kalmiş buda yüz sene oldugunu gösteriyo ücyüz sene olsa kemiklerde kalmaz ortada. ve cenabi mevla buyurdu üzeriye sen yüz sen uyudun topla şimdi o eşşeginin kemiklerini dedi. ve cenebi mevla eşşegi yeniden canlandirir ve eşşege et ve can verir. bu olay gösteriyorki eşşek yani nefsine uyan üzeyir ümmeti soyu yani kürt soyu eşşekler soyu ölse gitse ve aradan yüz sene gecse kalksa dirilse yine eşşek yine eşşek oluyormuş . ve eşşeklerin islahi için eger arpasini fazla verirsen şimarir az veririsen gücden düşer onlari islah için arpasiyla oynaycan yani arpa ne demek bir para demek birde azigi demek. işde arpayi bol bulan eşşekler ,atlarla yarişa kalkar. ulen(BibBiiiiiib Kafa)sen yüz sene yatsan uyusan kalksan yine eşşeksin kime bu caka satmalar sanatci oldun milletvekli oldun diye arpayi bol buldun diye degişdinmi yine eşşek yine eşeksin üzeyir ümmetisin arpayi bolda yesen atlari koyup gecemezsin sen bir eşşeksin bunu bilde kulaklari öyle türkiyeye falan dikme, alirin zannetme, (BibBiiiiiib Kafa) eşşek. (BibBiiiiiib Kafa) üzeyir ümmeti soyu senin cennetine eşşek cenneti derler oda nallari dikince görüsün nere gitcegini yani köyün kentin kiyidaki köşedeki tersligi cöplügüne sürüverirler seni. yenmez icilmezsin senin cennetin arpa boklarinin oldugu terslik. yok eger üzeyire eşşek oldugunuz gibi mehdiye uyup adam olursaniz ve mehidinin yükünü cekmeye talip olursaniz. üzeyirin eşşegi nasil cennete giden eşşek olduysa sizlerde adam olur saniz haşari eşşek olmazsaniz mehdi ve cemaati ile cennete gidersiniz ve üzeyire kavuşursunuz üzeyiri ve mehidiyi bulmayan eşşekler eşşek cenetini boylar bunu bilsinler.
işde o yüzden mehdi süleyman evladi davud evladidir ve kime ne ile hükmedilir bilir hikmet sahibidir ve kime ne fayda verir ve kimede ne zarar verir bilir buna yani bu yüzden o na hikmet ehli denir.
Tevrat taşiyan eşşekler gibi olmayin. harun aleyhisselam üzeyir aleyhisselamin dedesidir ve tevrat tabletlerini harunun eşşegin sirtina yükleyip taşimişlardi ve harunun eşşegi üzeyir ve üzeyirin eşşegi yani nefsi cennetlikl olan eşşekdir. tevrati yeniden yazdiran üzeyir aleyhissleamdir ve bu günkü tevrat üzeyirin dilinden yazilmiş olan tevrattir. ve tevrat tek tirknakilara inen kitap işde ondandan sonra davud ve süleyamn gelir sülayman yani saf kan at yine tek tirnaklidir ve at soyuna inende yine tevrattir ve tevrat ve incilde kisas vardir. yani at eşşek bir isdiri birde cifte tekme atar.ata köstek vurulur eşşek ise kaziga cakilir vedirip gitmesin diye. kaziga cakmaz isen vediri gider otluyon diye ondan sonra arada bul eşşegi gayri. yani Allah insanogluna hikmeti ögretendir her hayvanin dilinden anlamak o cibilliyatin durunu yürüsünü bilmek hangi işe mahir oldugunu bilmek ve ne ile amel ettirilmeli ne ile hangi kitap ile hükmetmeli ve hangi gida ona faydali atalramiz bilmiş ve bildirilmiş bizler kazanilmiş insangligin mirascilariiyiz atin eşşegin arpa yediginin ve bunun için yükünü taşitcak olanin eşşek at besledigi ve onlari beslemek için onlarin yardmiyla arpa ekmek gerektigini ögrenmiş ve bilzer ögrenilmiş ve test edilmiş kazanilmiş insanliginin mirasini yiyenleriz bunlar için bir zahmet cekmedik atamizdan dedmizden ögrendik ve yapariz. peki herkesin cibliiyati var ise ve her soy bir zincir ise o zaman kitap ehlide her soy guruban o grubunun ahkamini anlatan kitapdir ve Allah her soya bir defa hakimiyet tatdirmiş ve o cibiliyatin en yükek ahlaklisini o cibiliiyat grubuna peygamber etmiş ve atin dilinden at anlar hastanin dilinden hasta anlar cocugun dilinden cocuk anlar hesabi insanlarada kitap gönderip o ahlakin zirvesindeki peygamberler o cbilliyat yeryüzünde galip ve hakim oldugu sirada o din ve hükümleri yeryüzünde din olmuş ve Allah 124000 ceşit cibilliyat halketmiş ve herbiri ayri soy ve herbirine ayri bir kural ve ahkam ve tarik yani yol, hakka vasil olma yolu göstermiş ve onlardan hakka vasil etcek peygamber tayin etmiş ve o peygambrelere hikmet vermiş ve o ümmetleirni hak tarikina yani hak yoluna davet etmesi emredilmiş ve bu yollara haşarilik edenler yoldan sapmişlar ve o cibilliyatin hakimiyati bozlumuş ve yikilip diger cibilliyata hak taninmiş ve en son ümmet muhammed ümmeti ise cift tirnakli inek dana koyun keci kedi köpek aslan kaplan ve benzeri insan faydali olan hayvanlar cibilliyati olarak birlikte yaşama keyfiyetini kazanmiş eyyubuyla üzeyiriyle harunu ile musasi ile yusufu ile yakubu ile isasi ile mehdisi ile birlikde yaşama keyfiyeti kazanan son ahir zaman ümmeti işde insan hulul (hulluden kadimiz yüksek ahlak sahibi olrak) eyleyip birlikte yaşama ahlaki edinmiş iken köpege zulmeden isaya zulmetmiş olur cünkü kitmir isanin havarisi idi isaya inanan yedi uyuyanlarin köpegi idi, yine musaya zulmeden tek trinakliara zulmedenlerdir yani ata eşege katira zulmedenler yine kuşlara zulmedenler süleymana zulmedenler olur yine karincaya zulmedenler ebu bekr ve ve meryeme zulmedenler olur ve onlarda süleyman askerleriymis süleyman askerleri yani cinci hocalr yine cinlere zulmederler ve onlar yine süleyman askerleridir süleyman ümmetidir. yine nuh aleyhisleam in hakkina hukukuna riayet etmyineler suya ve agaclara zulmedenlerdir. suyu israf edenler agaclarin soyunu bozanlar nuhun hakkina tecavüz ettiler demekdir.Deve ise salih aleyhiselamin cibilliyati yani cennete giden deve. farki digerlerinden, yük hayvani olmasina ragmen birde etinden sütünden faydalanilan hayvan yani öyle vermliki hem yükünü yükle hem derisinden tüyünden faydalan ör giy hem sütünden etinden faydalan. Rabbim bizleri salihlerele birlikte haşreylesin yani onlarla bir araya toplasin demekdir. yani böyle faydali bir ümmetin yaşadigi zamanda tekrar dirilt demekdir. bu ayeti icden okuyanlar bu gün mehdi askeri olarak insanlarin hizmetindelerdir. insanlara her türlü yardimi yapanlar yükünü taşiyip rizkini temin edip sirtini giydiren insanlik halinde. o dualari kabul oanlar varmi evet var yerüyüzden daha develer tükenmedi salihler tükenmedi, yine isa kuşu yarasa ve köpek kurt tilki sivri dişliler ve pirinc ve bunlar tam oniki si bir takim ve yedisi ikinci takimdirlar yani yedi tanesi yedi uyuyanlar ve köpek ve kurt cinsi 12 taneside diger sivri dişli kaplan aslan panter cinsi yani 12 havariyyun ve bizler ibrahimden beri müslümaniz ve ve ibrahim oglu ismailin cibilliyati yani nefsi kocdur ve cenneten gelen hayvan cennetden cikip gelen ismoş samuel ismayil smiley ismail gülümsemecik yani bir müslüman cibilliyati cift tirnakli yenebilen etinden tüyünden derisinden tersinden sütünden fayda görülenler yani insanliga faydali kimseler gercek müslümanlar ve yine ömer dana boga hem etinden hem gücünden faydalanilan. yani artik varin siz kendi cibilliyatinizi bulun ve hangi peygamberin soyundan geldniz bilin bulun. bizler 124 bin peygamberin kacini biliyoz bir avcunu biliyoz peki sincap ve findikci kim hangi peygamber o peygamberin soyu orduda devam edip yeryüzünede daglimiş fakat yine ordudan yeryüzüne dagilan
peyamber zinciri soyu yine cay ve rize kurbaga soyu ve yine yeryüzüne rizeden dagilanlar ve birde bölünmüş olan yarisi rusyadan dagilanlar var. yine kartal soyu kafkaslardan dünyaya dagilan yani şamil soyu yine atmaca ve şahin dubai ve kuveytten yeryüzüne dagilan ve yine bülbül ve hüdhüd ve serceler filistinden yeryüzüne dagilanlar, hakeza hakeza artik biraz sizler tefekkür edin yeryüzünün cografi konumu ve bitkisel örtüsü ve barindirdigi hayvanlar itibari ile kim ve hangi peygamber ve ümmeti hangi bölgede yaşadi ve bu gün o soy nerelerde devam etmekde ve hatta sayisida kac kişi nüfüs kaydi tutulsa belli olur yani. işde hikmetde bunlari bilipde birde yukardaki ayetde oldugu gibi bugdayin findigin fistigin cevizin zararlisi güve kurdu bugday ekmek olunca bu seferde fare farenin kedi kedinin köpek ve bu devenin düşmani yani egrinin düşmani kendini dogru zannedenler ve böylece kim kime zararli herkes bilirse ve nasil elmayi portakal ile ayni tabaga koyarlar ise yine kim kimle evlenir kim kimin arkadaşi belli olur biryerde bir elma varsa orda illa birde portakl vardir Allah herşeyi cift cift halketmişdir yani kari koca olcak şekilde evlenip coglasinlar diye. işde bu sene ostende avrupada kar vardi ve kirazlar cicek acmadi ve ludwigler dünayaya gelmedi yani ludwigler gecikti ostende cicek acacaklardi osten bayrami demek lut alyhiselamin dogum günü demek isanin degil isanin yeniden dogusu degil bunu sapitanlar yapmiş yorumlamişlar yani mor rengin meyvasi yani lutilik ve lutilerin en üstün ahlaklisi kiraz ve vişne ve lut aleyhisselam ve en yakini ve avrupda lut aleyhisselamin isminden cokdur ludwig koyarlar adini yani tuvalet ve sifonu ve ve kanal işcileri insanliga ludwig faydalimi evet lut aleyhisleam ve faydasi bugün kim rahatca evinin bir odasinda tuvalet ihtiyacini giderebiliyor ise ve bu sistemin techizatlari keşfedilmiş insanlik kanalizayson sistmeni kurmuş ve bizler mehdi cemaati olarak kazanilmiş insanlgin mirasi evlerde tuvalet sahibi olma kolayligin sahip isek bu mehdinin lutuda bilmesi ve ona iman etmesi ve insanlarinda lut ve ehlini karisi dişinda sevmeleri gerektigini ögretmesi sebebiyledir. Allah lut ve ehlinden razi olsunki bizler bu ahir zamanda fayansli tertemiz tuvaletler sahibiyiz ve evimizde hemde bazilari oturdugu yerden alafranga tuvalelterle ihtiyacini giderebiliyorlar
yine o egri bügrü kanalizayson boru sistemi de, allah salih aleyhisselam ve devesinden razi olsunki barsak ve egri bügrü o kanalizasyonda kullanilan boru sistemi keşfedilmiş ve bizler bu kolayliklari kullanmakdayiz. yine üzeyir aleyhisleamdan razi olsunki rabbim, bizler musluk sistemini kullanmakdayiz .yine yunus baligi yunus peygamberin cibiliyati zunnun sahibi ve onun soyundan yine ördek ve sunalar osman efendimiz ve eşi ümmügülsüm. yani mesela türkler cocukklarina lut ismi koymazlar amma almanlar ve avusturyalilar ludwig koyarlar. halbuki kiraz türkiyedede vardir amma lut yokdur lut soyu avrupda devam etmekdedir yine danyal aleyhisselam soyu avrupada devam etmekdedir yani zürafa soyu halbuki zürafa avrupada birkac tanedir amma afrikada biter avrupda yenir meyvalar vardir yani boyu uzun insanlar hep avrupadadir. yine türkler danyal ismi koymazlar afrika meyvalarida türkiye yeni yeni gelmekde daha.
Setri avret farzdir fakat görecelidir. yani örtüncen amma abdest alirken acacan mesela kadin örtüncek amma abdest alirken ne yapcak yani abdesti erkeklerden gizlimi alcak öyle olurmu sacina eşarp örtcek peki başini nasil meshetcek üstündenmi meshetcek kollarini örtcek peki abdest alirken kolarini sivamadanmi abdest alcak yahut örtüncek amma banyoda giyinikmi banyo edcek yine soyuncak degilmi peki cibiliyati örümcek olan bir adam yada kadin bir eve girip o kadin banyo ederken görebilirmi görür. öylese örtünme neye göre kime göre örtüncek yine cinler banyoda insanlari görürlermi görürler o zaman tam manasiyla örtünmek yok demekdir o yüzden setri avretin gercekden farz oldugu yerler namaz tavaf ve kuran okurken onun dişinda insan bir sebebden tesettürünü bozduguna göre o zaman tesettür göreceli. yani kadinin kollarina acmasina memnu (yasak)diyenler karisina abdest aldirmasinlar o zaman yine hatta banyo ederken bir süleyman askeri karinca seni görebilirse bu nasil tesetürdür o zaman. banyodada edebli olmak lazim yani en azindan peştemal örtmeli yahut mayo giymeli banyo ederken. yani tesettür utunmakdan haya etmekden gelen bir edeb ve farzdir.
dil tadarak yer diş cigniyerek yer mide kariştirarak yer gözde bakarak yer kulakda duyarak yer ve doyar öyle ise bir kadin kocasina ve bir adam karisina eger birilerinin isdirdigi lokmalar yedirmek istemiyorsa tesettür etmeli biri onun koluna baktiysa o zaman kolu yenmiş bir meyava verir kocasina veya mayocak güneşlenen bir kadinin kala kala kocasina cekirdegi kalir yencek meyvasini eller isdirmiş yani gözüyle isdirmiş ve yine niyetiylede öyle görünce belki kalbiylede isdirdilar ve kala kala kocasina isirilmiş meyva kalir ve temiz kimseler meryem gibiler sacinin telinide göstemezler ve rahibelerde o yüzden meryemler yani rahiblerde testtürlüdür cünkü meryem sünneti işlerler ondan ögrenegeldikleridir ve sacinin telini dahi kimseye yedirmemiş olan meryem bakiresi.işde tesettürde görece vardir mesela marulun üst yapraklari ayiklanir yani mesala kollar ciplakdir yine ceviz ciplatilirda yenir kala kala bir ince kabugu kalir acilmamiş yani bazen oda soyulur yani mehdide ceviz gibidir görülmedik yeri yokdur ve bazen o edebsizlik edilip mayosuzkende gözetlenir yani ak (BibBiiiiiib) kara (BibBiiiiiib) meydanda belli olur mayo cikmadan onun kicina kara damga vuranlar ak götmü kara götmü görmüş olurlar.
Rabbim bütün peygamberleri muhammed aleyhisselamla birlikte barik edip bereketlendirsin inşallah ve yine onlarin ve muhammedin ehlini ve eelinide barik edip bereketlendirsin inşallah ve bu sayede mehdi cemaatini musalar ile isalar ile yakup yusuflar ile süleyman ve meryemler ile ismail ve ishaklarla birlikte yaşayabilme sanatini versin ve her bir peygamberin bir soy ziniciri oldugunu bilip onun insangliga hep bir katkisi oldugunu bilmek nasip etsin tuvaletinden borusuna muslugundan vincine kepcesinden kaşik catalina kadar hep bir soyun bize bereketi ve bir peygamberin ikrami oldugunu bilmeli ve bunlarin tamaminin kullanilmasinin mehdinin bereketine verlimesinin hikmeti onun hürmetine bütün insanligin birbirinden ayri fakat kurtla kuzu kedi ile köpek birbiriyle nasil yaşar ve ne yapmasi lazim hikmet ile bilip bildirdiginden ve insanligin onun zamaninda yüksek ahlak seviyesine cikacaklari için ve bütün peygamberlerin sünnetleri ihya olacagi için bütün peygamberlerinde ikrami olan buluşlarin keşfedildigi kolaylik ve rahat ve bereket zamanidir onun zamani. peygambere iman onlarin hicbirini digerinden ayri tutmamak bu devirde daha nice yeni buluşlarin keşfedilmesine sebeb olcakdir. yine meleklere iman ilede nasil vücüdundaki hizmetleri yedigin lokmalar görüyor binlerce fabrika senin vucudunda hizmet veriyor ise ve senin bunlardan ancak haberin: karnim acikdi, susadim sicak oldu ,soguk oldu ,uykum geldi, tuvaletim geldi gibi cüzi bir miktar ise onlarin dişindaki hizmetlreden haberdar degil isen işde meleklerde kainatda öyle görevli varliklar ve her an görevde yemeden icmeden hizmetteler ve insanliga ve kainata hizmet halindeler ve rabbimize zikir halindeler ve onlar bir an zikretemeseler düzen bozulur mesela nasil mide hücrelerin kasilmasa yemekler karişip erimezler ise her melek grubuda itaat halindedir ve onlarin taatide ibadetide yine ademe secdeleri ile insaligin hizmetindedir. tabi diger hizmette ve taatte olanlarda vardir.
Rabbim mehdi ve cematine: insanlara hayvanlara nebatata kainata hikmet gözüyle bakmayi ve bu sayede insanliga ve kainata faydali olup, zordaki dardakilere nasil yardım edilmeli hikmet ile bilmeyi, ve bildigi o hikmet ile hükmedip Allahin hakim isminin tecelli etmesine memur olmayi nasip etsin. böylece dünya hikmet ve bereket ile dolsun inşallah.
elfatiha maassalavat
Başağaçlı Raşit Tunca
06.04.2013 Cumartesi