Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temizler ve iyiler - Mikroplar ve Kötüler (Kar©glanin 21 Ocak 2016 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 
   

Temizler ve iyiler - Mikroplar ve Kötüler

(Kar©glanin 21 Ocak 2016 Vaazi)

Mikrobu Temizlik ve iyilik öldürür - Eger Geregince Temizlenmezse, Temizleri ise Pislik ve Mikroplar, Hasta Edip Öldürebilir


أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ الْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْمًا
----
قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِي مَعَكُمَا أَسْمَعُ وَأَرَى
------
وَذَرُواْ ظَاهِرَ الإِثْمِ وَبَاطِنَهُ إِنَّ الَّذِينَ يَكْسِبُونَ الإِثْمَ سَيُجْزَوْنَ بِمَا كَانُواْ يَقْتَرِفُونَ
-----
Sadakallahul Aziym TALAK Suresi 12. ayet -TAHA Suresi 46. ayet-EN'AM-120. Ayet

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Allâhullezî halaka seb'a semâvâtin ve minel ardı mislehunn(mislehunne), yetenezzelul emru beynehunne li ta'lemû ennallâhe alâ kulli şey'in kadîrun ve ennallâhe kad ehâta bi kulli şey'in ilmâ.
----
Kâle lâ tehâfâ innenî meakumâ esmau ve erâ.
----
Ve zerû zâhirel ismi ve bâtınehu, innellezîne yeksibûnel isme se yuczevne bimâ kânû yakterifûn
Sadakallahul Aziym TALAK Suresi 12. ayet -TAHA Suresi 46. ayet - EN'AM-120. Ayet

Meali :

Allah O'dur ki, yedi göğü ve yerden de onların benzerini yaratmıştır. Emir/iş ve oluş onlar arasında sürekli iner ki, Allah'ın her şeye kadir olduğunu ve Allah'ın bilgi bakımından her şeyi kuşattığını bilesiniz. (Allah'ın her şeyi kapsayan bir bilgisi vardır.)
----
(Allahû Tealâ): “İkiniz (de) korkmayın! Muhakkak ki Ben, sizinle beraberim, işitirim ve görürüm.” dedi.
-----
Gecen haftalarda bahsettigimiz, mikroplarin pislikle beslenmesi, ve onlarin kazancinin, yani kötülerin kazancinin kendilerine oldugu, yani pislik pislikle beslenir ayetinin bir ikincisi:
Necis pis olanin icinide dişinida terket, yani temiz ol, pisligin görüneninide görünmeyeninide terket, yani pislik ve mikroplardan arin,Cünkü onlarin beslendikleri kötülük ve pislik kendi taraflari icindir, sen onunla beslenemezsin, yani kötülük kötü olan için iyidir, ve yararlidir, oysaki iyi için kötlük ceza gerektirir, ve hastalik olur. yani veyada kötü için iyilik hasta edicidir, o iyilik yaparsa hasta olur, ona alerji yapar iyilik, yahut kötülügü hasta eden mikropda iyilikdir ve temizlikdir, nitekim sabun kötüleri öldürür, temizlik ona ölüm getirir, ve mikrop ise iyileri öldürebilir yani.

Sadakallahul Aziym TALAK Suresi 12. ayet -TAHA Suresi 46. ayet - EN'AM-120. Ayet

---oOo---

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

النظافة من الايمان

En-Nedzafetü minel iman.

"Temizlik imandandır."

(Müslim, taharet 1; Darimi, Vudu 2; Müsned, 5/342,344; Acluni, Keşfu'l-Hafa, 291)
---
Fıtri Temizlik beştir, veya şu beş şey fıtrattandır: Sünnet olmak, kasıklardaki kılları tıraş etmek, tırnakları kesmek, koltuk altı kılları yolmak ve bıyıkları kısaltmak

( Hadis-i Şerif , Buhari, libas 63)

"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
(Allah'ım! Muhammed'e ve Muhammed'in tebasina (ona tabi olanlara) yeniden can ver . Daha önce İbrahim'e ve Tebasina verdigin gibi. Bunlar için (Bu ceşidliliği bize verdiğin için) bütün hamd ve teşekkürlerimiz sanadır.)

"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
(Allah'ım! Muhammed'i ve Tebasini (ona tabi olanlari) çoğalt. Daha önce İbrahimi ve tebasini (ona tabi olanlari) çoğalttığın gibi'. Bunlar için (Bu ceşidliliği bize verdiğin için) bütün hamd ve teşekkürlerimiz sanadır.)

Yolculugumuza başliyoruz :

dünyada daki bir kurala göre, 3 yanliş bir dogruyu götürür kuralidir,oysaki Allahin yasasina göre ise, bu kural Doğrular yanlışları götürür. İyilikler kötülükleri siler, süpürür. İnnel hasenat yüzhibnes seyyiat= Haseneler seyyieleri giderir.

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَأَقِمِ الصَّلاَةَ طَرَفَيِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِّنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ يُذْهِبْنَ السَّيِّئَاتِ ذَلِكَ ذِكْرَى لِلذَّاكِرِينَ

Ve ekımis salâte tarafeyin nehâri ve zulefen minel leyl(leyli), innel hasenâti yuzhibnes seyyiât(seyyiâti), zâlike zikrâ liz zâkirîn.

HUD Suresi 114. ayet

Meali:

Gündüzün iki tarafında, ve gecenin gündüze yakın vakitlerinde namaz kıl.(gündüzün başlangicinda ve sonunda ve birde gecenin başlangicinda ve sonunda namaz kıl.) Çünkü iyilikler kötülükleri giderir. Zakirlerde, yani zikredenlerde zikirlerini böyle zikredip ceksinler, yani gündüzün başlangicinda ve sonunda, ve birde gecenin başlangicinda ve sonunda, zikirlerini çeksinler.
HUD Suresi 114. ayet

Bir hadisde yine peygamberimiz buyurdu:

"İslam temizlik temeli üzerine inşa olunmuştur!"

ve gecen hafta dedigimiz tövbe suresinin besmelesinin olmamasi ve onun besmelesinin sonda olmasi demek:

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِنَّهُ مِن سُلَيْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

İnnehu min suleymâne ve innehu bismillâhir rahmânir rahîm

NEML Suresi 30. ayet

Muhakkakki O Süleymandan olmadir ve Muhakkaki O Besmele ile başlanandir. yani o ( Mehdi süleyman evladi veya Muhammed sözü ile davud evladi olcak yani davud süleymanin babasi ve süleymanda mehdinin büyük büyük babasi olcakdir. ve o Mehdi hemde besmeledir, yani sonda gelen besmeledir. yani besmeleyi unutur isen, bir işin başinda o zaman dersinki, "bismillahi evveli vel ahiri." yani mehdi her ne kadar peygamber degil isede, unutulmuş besmeledir.Herkes Allahi kitabi unuttugunda, insanlara Allahi kitabi yeniden hatira getiren, Allahin ismiyle olan besmeledir.yani o sonradan akliniza gelir fakat herşeyin önüne gecer, yani derecesi peygamber derecesindedir. neml suresinde gelen besmelenin diger besmelelerden bir farki varmi? yok ,sadece sonradan gelmiş olmasi farki, yani işde mehdi denen zaat ahir zamanda gelir, ve bütün insanligin başina hakim olur, hakim olma vasfini büyüüüüük büyük bababsi süleymandan miras almişdir. süleyman aleyhisselama bu malum olmuş idi, ve babasi ona bir kilic yapip vermiş idi, ve bu kilic üzerinde 932 yazmakda idi, yani 1932 mehdinin babasinin, annesinin gövdesine düsdügü vakit, yani milki bekadan ciktigi an, yani onunla birlikte mehdide babasina milki bekadan cikip vasil olmuş idi.
ve mehdi sonde gelip başa gecen besmeledirki yani geri döndürendir yani geri döndüren gök

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَالسَّمَاء ذَاتِ الرَّجْعِ

Ves semâi zâtir rac’ı.

TARIK Suresi 11. ayet

Peygamberimiz Buyuruyorki !!!

"Biriniz yemek yerken besmele çeksin. Şâyet yemeğin başında unutursa, (hatırladığı zaman) 'Bismillâhi fî evvelihî ve âhirihî' desin."

(Hadîs-i Şerîf, Sünen-i Tirmizî)

yani unutulan besmele. Allah hic unuturmu? hayir Allah unutmaz, amma insan unutur. ve insanin unuttugunun delili ve sonucu, bu hadis ile sabittir. ve unutmak demek ise, Tarik Yildizinin göreve girmesi demek, ve unutanlar için Tarik yildizi görevde, ve o onlari geri döndürmek ile görevli, yani kainatin bir ucundan sürüyü geri kovalayip gelen, bir coban köpegi gibi, sonbaharda gözükmeye başlar, ve 21 Araliga kadar görülür, ondan sonra yavaş yavaş seyrelir görünmesi ve bahar gelince görünmez olur, amma diger kutuba gecmişdir, artik orda görünmeye başlar. yani armut mevsimi, ve armut bir bizde erer, birde diger kutupda erer yenilir. ve böyle olunca Tarik yildizi sürüyü bir kuzeyden kovalar gelir, birde güneyden geri kovalar, yani onun carki öyleki kuzeyden güneye, güneyden kuzeye, yani dünyaya vertikal. peki horizontal kimdir bu geri döndüren, yani dogudan ve batidan geri döndürten, o ise bir başka yildiz, ve sirius ve köpek yildizi, yani büyük köpek veya koca köpek ve kücük köpek. yani süleyman ve Davud ve birde karinca. Karinca Vadisi MISIR' DADIR yani, misirda karinca yani, yusuf kissasi ve La Fontaine nin Ağustos Böceği ile Karınca masali ve yusuf kissasi ve bollukda saklayip darlikda yiyen hayvan, karinca ve Hz yusuf, ve yani yusuf yildizi ve süleyman yildizida geri döndürenlermiş. yani Ashabi kehfin köpegi KITMiR, ashabi kehfin yeniden uyanmalarini sagladi, o uyumayip onlari bekliyen asker, o onlari uyandirdi, geri döndürdü. ve süleyman ise, sirius iki güneşli sistem, kücük güneş ve büyük güneş, baba ogul: davud ve süleyman, yani iki köpek yildizi denilen küme (Gercek Kopernikus) ve besmele manevi temizlik için ve mikroplara ve şeytanlara karşi, eger yediklerinde besmele ve dua yapmazsan, onlar şeytan ve cocuklarina yem oluyor, amma besmele cekersen temizler ve müslümanlar için yem ve yicek RIZIK oluyor, icindeki müminlere yem oluyor. ve ve hal böyle olunca, o ölen Mustafa Koc amca, boşuna mide kelepcesi takdirmiş, halbuki besmele veya duali yemeyi icmeyi biraksa, onlar vücudunda yararli olmaycak ve afedesiniz bok olup mikroplara yem olcak, ve şeytan askerlerine yem olcak, ve böylece o adam şişmanlikdan kurtulcakdi, bize danişsaydi biz SALIK verirdik zayiflayasiya kadar besmelesiz ye ic derdik. Haşa "Allahi kitabi terket" degil amma, belli sinira kadar buna devam et derdik, bunu yine bir halka, gibi sen niye yapmiyon, kelin ilaci olsa başina sürerdi misali ile dedigimiz halkayi cukkayi önce sen giyde bakalim diye, bize giydirmek isteyen dangillar cikacakdir. biz vahdeti vücüt tecelliyatinda oldugumuzdan, bizde bu başka tezehür ediyor, bizde de ayni durum fakat, biz zamanin sahibi olma konumunda oldugumuzdan, biz yemeyince, icmeyince( yani (besmelesiz yiyince) icimizdeki bütün melekleri kainatimizdaki melekleri veya dünyadaki müminleri zor durumda birakmiş oluruz, hani ne olur sonucda bizi görevden aliverirler, başkasi göreve gecebilir, o vahdeti vücut iklimine sonucda amma, yani biz konum itibari ile iki tarafida gözetmek drumundayiz yani, iyileride kötüleride, beyazida siyahida korumak durumundayiz, bu makama cikmayan, bunu bilemez, ve bunu yapmasida lazim degildir . oyüzden işde sizler şişman iseniz, belli bir süre geri döndüren göküde( 'Bismillâhi fî evvelihî ve âhirihî' desin." ) kullanmadan sonradanda besmele cekmeden yiyinki, yediginiz vücuda yaramaz olur, def i hacet olur cikar, ve bu peygamberin hadisleri ile

Câbir radıyallahu anh, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’i şöyle buyururken dinledim dedi:

“Kişi evine girerken ve yemek yerken besmele çekerse, şeytan adamlarına, “Burada ne geceleyebilir ne de yemek yiyebilirsiniz” der. Eğer o kimse eve girerken besmele çekmezse, şeytan adamlarına, “Geceyi geçirecek bir yer buldunuz” der. O şahıs yemek yerken besmele çekmezse, şeytan kendi adamlarına, “Hem barınacak yer hem de yiyecek yemek buldunuz” der.

(Müslim, Eşribe 103. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Et`ime 15; İbni Mâce, Duâ 19.)

Huzeyfe radıyallahu anh şöyle dedi:

Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem ile birlikte yemek yiyeceğimiz zaman, o, yemeğe dokunmadan elimizi yemeğe sürmezdik. Yine bir gün onunla birlikte yemek yiyecektik. Derken küçük bir kız çocuğu geldi. Sanki biri onu arkasından itiyormuş gibiydi. Hemen elini yemeğe uzattı; fakat Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem elini tuttu. Daha sonra bir bedevî geldi; o da arkasından itiliyormuş gibiydi. Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem onun da elini tuttu ve sonra şöyle buyurdu:

“Şeytan besmele çekilmeden başlanan bir yemeğe katılmayı pek arzu eder. O, şu yemeğe katılmak için bu câriyeyi getirdi. Fakat ben elini tuttum. Bu bedevî sayesinde yemeğe katılmak için onu alıp getirdi; onun da elini tuttum. Nefsimi kudretiyle elinde bulunduran Allah’a yemin ederim ki, şeytanın eli, onların eliyle birlikte avucumdaydı.”

Sonra Peygamber aleyhisselâm besmele çekip yemeğe başladı

(Müslim, Eşribe 102. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Et`ime 15.)

Sahâbî Ümeyye İbni Mahşî radıyallahu anh şöyle dedi:

Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’in yanında birisi yemek yiyordu. Adam son lokmaya kadar besmele çekmedi. Son lokmayı ağzına götürürken “bismillâhi evvelehû ve âhirehû” (baştan sona bismillâh) dedi. Bunun üzerine Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem güldü ve şöyle buyurdu:

“Şeytan onunla birlikte yemek yiyordu. Adam besmele çekince, şeytan yediklerini kustu.”

(Ebû Dâvûd, Et`ime 15; Nesâî, es–Sünenü’l–kübrâ, Âdâbü’l–ekl, 15.)

FAKAT BÜYÜK TILSIMDA BU AYETTE

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إَلاَّ خَسَارًا

Ve nunezzilu minel kur’âni mâ huve şifâun ve rahmetun lil mu’minîne ve lâ yezîduz zâlimîne illâ hasârâ.
İSRA Suresi 82. ayet
Meali:
Biz Kur'âni mü'minlere şifa ve rahmet olsun diye indirdik. Bu ise zalimler için hasar verici birşeydir, onlarinda zararini artirir.
İSRA Suresi 82. ayet
ve bu dedigimiz müminler için gecerli, kafirler degil, cünkü onlar besmelesiz yiyince, onlara yararli madde olur, yani mikrop mikropdan pislikden beslenir ayeti. Koskaca ayet, bunu yillardir, hicbir alim görmedimi, kör mü bakti acaba, yani besmele ile yemek mümine şifa verir, ve fakat kafirde besmele cekse ona zulum oluryani onu zayiflatir, yine mümin eger besmele cekmezse ona faydasiz olur o yiycek, ve fakat eger kafir yaparsa tam zidi ile ona faydali olup şişmanlatir.

Efendimiz ağzını ve ellerini yıkamadan sofraya oturmazdı. Mutlaka besmele çeker, dua eder, su içerek başlardı yemeğe. “Şeytan, üzerine Allah’ın ismi zikredilmeyen yemeği kendine helal addeder” derdi Resulullah (S.A.V.)

ve yine anlatilirki, iki eski dost şeytan karşilaşirlar, yani iki mikrop, ve birisi cok zayifdir, ve digeri ise cok şişman. ve şiman olan," ne bu halin" der "cok zayiflamişsin" der, zayif olan dert yanar "sorma ya, görevli oldugum adam cok asil bir mümin, besmelesiz eve girmiyor, besmelesiz yemiyor icmiyor, besmelesiz yatmiyor,.. ve ben kapi dişinda, ac susuz kaliyorum, ondan böyle zayifim, halim ondan böyle." der yani işde müminin şeytanlari zayiflayinca, mümin kilo alir. cünkü az yesede ona faydali olur o yedikleri. ve kafir ve besmelesiz insanlarin ise şeytani şişman ve güclü, onlara devamli kötülügü fistekler durur, cünkü bolca besmelesiz yemek vardir onlar için, yer icer, o evlerinde "Allah kitap Peygamber" unutulmuş insanlarin .

--oOo--

“bismillâhi evvelehû ve âhirehû”

geri döndürenmiş yani şeytanin yediklerini kusturuyormuş.
yine mehdi geri döndüren, yine tevbe suresi geri döndüren, cünkü tevbe günahlari geri döndürüp hatalari bagişlatandir ve tövbe suresinin besmelesi yok günah besmele ile işlemnmez, ve günahdan sonra tövbe edilir , önce degil.

Dün bir ışık daha geldi ve bu aşagidaki ayeti, bir başka okudum, ve başka anladim. ve herkes diyorki: "muhammed son peygamber" halbuku bu ayette buyurulan

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

مَّا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّجَالِكُمْ وَلَكِن رَّسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ وَكَانَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا

Mâ kâne muhammedun ebâ ehadin min ricâlikum, ve lâkin resûlallâhi ve hâtemen nebiyyine, ve kânallâhu bi kulli şey’in alîmâ

AHZAB-40 ayet

Peygamberimiz için son rasul demiyor "son nebi" diyor. ve gecen hafta dedigimiz isa nin müjdesi olan, gelecek rasul, mehdi aleyhisselamin rasul oldugu ayetini ispat eder, yani rasüllerin sonu degil, nebilerin sonu buyruluyor.
evet buna binlerce alim itiraz etcekdir, siz itiraz ededurun, mehdi rasul müjdesi varken, sizin itirazlariniz bir işe yaramaz. ve eger din tamamlandiysa, bu rasüle kitap inmemesi normaldir. ve onun ters duruyor olmasi, sonda gelecek olmasi, sondaki kuran okundukdan dua edildikten sonraki "elfatiha" gibidir. sondan başa döndüren rasül, cünkü o nun bakteri halini ve anlatik daha önce, ve O nun babasinin ismi mustafa, ve oglunun ismide mustafa, "O mu mustafanin babasi X mustafami onun babasi" şeklinde üreyen bir bakteriyel ilk hücre yapisi. ve böyle olunca "muhmmedmi sonda? mehdimi sonda? deyince, ayni işlem ayni formülü koyunca: "yumurtami tavukdan X tavukmu yumurtadan" hikayesi anlaşilmiş olurverir degilmi!
ve fatiha veya "elfatiha" sonda gelip, kuranin en başina döndürten bir komut, ve mehdi sonda gelip işi başa döndürcek olan, yani kiyamet ve haşr hadisesi.
ve bize herkes ters, ve bize itiraz eder, cünkü biz size ters duruyoroz zaten ahmak, geri döndüreniz, anlayin biz neyiz, fatiha gibi 7 i 7 li(13,765..) ve 7,65 tabancali ve fatiha yedi SIRRI olan suredir, daha siz fatihayi cözmeden bizi cözemezsiniz, ahmak deccal ve avenesi, ve öyle bakara gibi 285 ayete, veya kelvin gibi -272 li tabancaya ihtyac yokmuş, onun yedi yedilisi yetiyormuş degilmi, işi başa döndürmeye, ahmak zeker uzata uzata kainatin dibinimi bulcagini saniyon, ahmak deccal ve avenesi. bir mehdi ve bir fatiha hepinizin ruhunu almaya yetecekdir Allahin izni ve müsadesi ile. ya kum saatini geri ceviren mehdiiiiiiiiiiiiiiiiiiye tabi olcaniz, yada Hepbirlikte kafirler ve mikroplar ceheennemini boylayacagiz

Rabbim insanliga dogruyu bilmekde ve bulmakda yardım et, idrak izan ver

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ

“…Allah şüphesiz daima tevbe edenleri sever, temizlenenleri sever. “ (Bakara-222)


---oOo---

أَأَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقاً وَ ارْزُقْنَا اتِّبَاعَهْ وَ أَرِنَا الْبَاطِلَ بَاطِلاً وَ ارْزُقْنَا اجْتِنَابَهْ


''Allahım! Bizlere, hakkı Hak gösterip ona tabi olmayı, bâtılı da Bâtıl gösterip ondan yüz çevirmeyi nasib eyle..! '

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da'vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne, Amiyn.

Elfatiha maassalavat.

سُبْحاَنَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve etûbu ileyk.

--OoO--

Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 21 Ocak 2016 Perşembe

Original Kar © glan





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)