Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cami-ve-cuezdan 13.04.2012 Vaazi
#1
RasitTunca-4 

CUMA VE CÜZDAN BAHSi

13.04.2012 Cuma

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Me*selüllezine yünfigune emvalehüm fi sebilillahi kemeseli habbetin enbetet seb a senebile fi külli sünbületin mietü habbeh.Vallahu yüdzaifu limen yeşe u. Vallahu ve siun aliym.
Suretül bakara 261
esteuzubillah
Ya eyyühelleziyne emanu la tubdilu sadagaatikum bil menni vel eza kelleziyne yünfigu malehu rieennasi vela yü minu billahi velyevmil eahir. Femes*eli safvenin aleyhi türabbun fe esabehu va bilun feterekehu salde. la yukdirune ala şey in mimma kesabu.vallahu La yehdil gavmel kafiriyn .
sadakallahul aziym
Bakara suresi 264
Elahmdülillahi rabbil alemiyne vel akibetül müttegiyne ve sallu ala muhammedin ve ala eelihi vesahbihi ecmaiyne ve sallu ala seyyidina furkan, ve sallu ala seyydina Ramazan,
ve selamen ibni seleme ve ebu hureyre ve said elhudri radiyallahu anh.
Yolculugumuza başliyoruz yolumuz cuma mescidi ve cuma ve cüzdan bahsi :
Allahu Teala ve Tekaddes Hazretleri yarattigi her varlik için onlari gözetleyici melekler ve casuslar halketmişdirki.ki yarattiklari ne amel ile meşgul ve ne yapiyor veyahut ne için kullaniliyor kaydettirir ve yarin ruzu mahşerde hesap görülür iken kişinin amel defterinde o yaptigi işler bir bir hesap edilip ortaya dökülür. Ki bu dünyada dahi bir patron eger altin işlemesi yapiyorsa yahut afrikalilar gibi elmas işlemesi yapiyorsa o işde calişip evine gidecegi zaman elmasdan veya altindan calmişmi diye aranip cihaz lar ile ici ve dişi techiz ve teşhir edilirki.
Rabbim ümmeti Muhammedin halis imanli müntesiblerini o ruzu mahşerde teşhir edilip yüzü kara cikan kullarindan eylemesin ki daha bu dünyada iken bu ahval ile kendini devamli sorgulayip ben halka ve hakka karşi yalniş yapiyormuyum diye kendini daha hesap gelmeden hesaba cekmeyi ve bu amel ve ahval üzere yaşamayi nasip ve müyesser kilsin inşallah.işde hadisde gectigi üzre o gün sizin elleriniz ayaklariniz azalariniz dile gelir ve her ne yaptiniz ise itiraf ederler buyruluyor. yani işde bizler her ne kadar elimize benim elim gözümüze benim gözüm ayagimiza benim ayagim desekde onlar Rabbimizin birer casuslaridirki kendimiz her nere gider isek onlarida götürürüz ve her ne ile amel eder isek onlarla amel ederizde onlardan ve onlarin ne amel ettiklerini devamli kaydeden kiramen katibiyn meleklerinden gizli kalmaz. işde bizler bu ahval üzere iken patronunu kandirip calip cirpan yahut zina edip kocasini kandirdigini zanneden yahut zina edip karisini kandirdigini zanneden yahut haksizlik eden yahut da dili ile yalan söyleyip giybet edenin hic bir hali yokdurki Allahu tealanin casuslarindan gizli kalsin ve katipleride o yaptigi, ve kimse görmedi zannetigi işlerini kaydetmiş olmasinlar.işde nasil elmasda calişip ve öyleki hirsizilik eden ve elmasi yutanlari dahi gözetleyen bir röntgen cihazindan gecen işciler gibi kiramen katibiyn melekleride insanlari röntgen ve ve utlraviole işinlari ile gözetleyip onlarin icine giren haram lokmadan ve cebinde sakladigi hirsizlik maldan ve dilinde kaydirdigi yalan dolandan ve onu bunu cekistirdigi giybetten haberdar olurlar ve onu bizatihi kaleme döküp listesini tutarlar .
hal böyle böyle iken fabrikadan veya işyerinden hirsizlik ettigini zannedene ve kimse görmedi zanneden ahmaklara şaşarimki onlar eger müslüman olduklarini söylüyorlar ise yalandir ve onlar münafikdirlar yani onlarin imani kabul edilmiş bir iman degildir cünkü imanin alti şarti vardirki biride meleklere imandirki işde amel imandan bir cüz degildir diyenlere kapak olcak sözümüzki nasil olurda iman ettim deyipte yalan söyleyen veya hirsizlik eden veya karisini kocasini aldatip zina edene biz imanli diyebiliriz ki bunlari yapanlar Allahin casusularini unutup ve melekelerini unutup onlara iman etmemişler demekdir ve eger imanda eksiklik varsa o zaman o kimse imanli degil belki kafir belkide münafikdir cünkü nur ile nar bir olmadigi gibi nur ile zulmet ayni yerde olmadigi gibi biri gelince birisi zail olur eger gündüz ise biz derizki o zaman gece degildir veya gece ise o zaman biz derizki artik gündüz degildir nasil asil gelince vekil zail olursa imanli kimsedede alti haslet olurki onlar imanin alti şaritidir her kimde bu şartlardan biri veya birkaci olmaz ise o kimsenin imanli olduguna karar verilmez yukardaki misalde oldugu gibi adam Allaha inaniyor amma peygamber oldugunu inanmiyorsa bu adam imanli denmez ve imanli oldugunu söylüyorsa o kimse fasikdir veya münafikdir ki müminlere imanli görünür amma icinde peygamberi kabul etmemişdir veya kafirdir bizzat dili ilede söylerki peygamberleri inkar eder veya kitaplari veya melekleri veya hatta kaderi inkar etse dahi o kimse için kafir demekde bir beis yokdur cünkü dalini veya meyvasini inkar eden o agaci inkar etmiş gibidir. işde ahir zamanda mehdiyi görmeyip onu inkar edenlerin durumuda aynen onun soy agaci muhammed mustafayi inkar etmek gibidir ki o ondandir ve onun dalidir hatta ermiş meyvasidir ve kim mehdi yokdur ve gelmeyecekdir der ise aynen bir agacda meyvalar olmasina ragmen o agaci meyvasiz demek gibidirki muhammed aleyhisselam ebter degildir dölsüz ve meyvasiz degildir bilhassa dölsüz ve meyvasiz olanlar o muhammed mustafayi ve onun şanini şerefini lekeleyip onu inkar edenlerdir.
meyva : asllini ve agacinin ispati ve dilili oldugu gibi mehdide peygamber agacinin hüccetidir yani dünyaya peygamberlerin geldiginin ve cenabi mevlanin onlara vahyettiginin ve peygamberlerin insanlari dogru yola irşad ile görevli olduklarinin ahir zamnda ispati ve delili için gerekli olandir ki insanlar bakinca haaaa Allahu teala insanlari egitmek ve dogru yola sevketmek için elciler ve peygamberler gönderiyormuş diye iman etmeleri ve imanlarinin bu hususta mutmain olmasi için olmazsa olmaz olanidir. ki mehdi aleyhisselam bütün sünnetleri ihya ile o peygamber agacinin bir meyvasi oldugunu ispat ederki işde sünnetleri ihya görevi mehdinindirki o da bu görevde meryeminden yahyasine habilinden harununa kadar ve bütün güzel sünneti seniyeleri yeniden hayata gecirmek için gün gün gayret eder kim ona ve onun ögrettigi sünnetlere ittiba ederse bu demekdirki gercek soy agacina dayandi demekdir ve her kim ahir zamanda bu sünnetlerden en azindan bir tanesini yapmayi kendine düstur edinirse ve imanin alti şartini da kabul edip iman eder ise ve islamin beş şarti ilede amel edip müslüman ve müminler saffina gecer ise bu demek olurki bu agacda ahir zamanda bir meyva konumunda demekdir ki meyvalar sünnetlerdirki bu agac yukarda yazdigimiz ayetde oldugu gibi belki bir bugday olur ve bu bugday rabbimizin temsili misali ile yedi tane başak verir ve her başagindada yüz dene verir ve yedi başakda yediyüz dene demekdir. işde ahir zamanda Rabbim mümin kullarini sünnetlere ve farzlara ittiba ILE HAAA PÜF NOKTASI FARZI YAPMAYIPTA SÜNNETE ITTIBA ETMEKDE Allah muhafaza Allahin emrini koyupta sadece peygamberin dedigini almak gibidir oysaki iman bütündür imanin birinci şarti Allaha imandir.
Allaha iman ediysorum deyipte Allahin cc nin emri olan namazi kilmayan nasil imanli olur. yahut Allaha iman ettim deyipte oruc tutmayan nasil imanli denilir ve hakeza hakeza . yani iman bütündür ve ic ice gecmiş vaziyetdedir icinden bir vidanin düşmüş olmasi demek yani imandaki noksanlik nasil o vida düşünce ilerde o aletten başka vidalarinda düşmesine ve sonrda kirilip bozulmasina sebeb olacagi gibi böyle bir fasik kimseninde imaninda söz edilemez yani hem imanli hem namaz oruc yok olmaaz hem imanli hem kaderi inkar ediyor olmaz böyle kimsler imanli kimselerin arasina girer ise işde biri gelse ve sütün icine pislik atsa bütün sütü mundar ettigi gibi böyle fasiklardan ceylanin aslandan kactigi gibi uzak durup kaciniz yoksa eger sizin süt gibi temiz imaninizin icine kendi fasikliklari olan şüphelerini atarlar ve sizin imaninizida mundar ederler öylelerinin yaninda durmak demek yani imanli amma namaz kilmiyor yani o zaman sen dersinki namaz kilmadanda müslüman oluyormuş demeye başlarsin ve sonra müslüman amma hirsiz sen böyle hirsizlar ile muhabbet eder isen sanada mikrobunu bulaştirir ve sende başlarsin calmaya cirpmaya yani zannedersinki calinca bişey olmuyor öyle Allah calinca başina dank diye cekic falan indirmiyor dersin ve calarsin sonra karindan sakli başka kadinla zina edersin yahut kocani kandirip zina edersin.işde böyle fasik ve müfsid kimseler toplumun ahlakini bozarlar Alide müslüman amma o namaz kilmiyor velide müslüman bak kiz arkadaşi var demeye başlarsin ve sonunda haram olana helal helal olanada haram demeye başlarsin. ve hani o derlerya işde şeytanin bak dedigi yerden bakmak diye bir laf vardir. yani şeytan aleyhillanenin bak dedigi yerden bakan kimse imanli olmakdan cikip ya müfsit ya fasik ya münafik yahutda büsbütün kafir olur cikar.
şimdi gelelim mühim bir başka meseleye
iranda karamitiye firkasi vardirki her nekadar adlarini karamitiye demeslerde o firka gibi inanirlar ve derlerki
imamlarinin cafer olduguna ve daha sonrada caferden sonra imamliga muhammedi nas eyledigine ve muhammedin ölmemiş olduguna ve Mehdi olduguna inanirlar.
diyorlaki falanci yildiz bilmem kac işik yili uzakta ve belkide şimdi sönmüş bir yildizdir diyorlar oysaki Adem atamiz vefat edip daru bekaya ilhak olmuş ve başka bir yaşayiş ile yaşasmakdadir. yani paralel evren dediklerinin ispati budur yani paralel evren vardir.
kainat alemin haritasi insan bedeninde cenabi mevla herşeyi cift cift halketmiş iki göz iki kulak iki el iki böbrek iki kalca kemigi iki bilek kemigi iki beyin amma kalbi kalb icinde ikiye bölmüş fakat kalbin karşisindaki yerde kalbin ikincisi yok yani parelel evreni bu dünyada ispat edebilcegimiz delil cenabi mevla tarafindan kaldirilmiş dirki kafir güruhu orayada dahil olmasin diye yani paralel evrene ancak peygamber hazerati ve allah dostlari gecebilir.
müminlerin dahi o evren gecmeleri yokdur. neden müminler gecemeze gelince meyva evde saklanir amma meyvayi veren dal dişarda ve toprakda dikili olarak durur ve onu saklamak için alip gelip evin ortasina dikmek yokdur yani eger daldan bir bir örnek saklamak istersen yine o zamanda meyvayi yiyip icinden cikan cekirdegi kurutup evinde sakliyabilirsin. yani dal ise her zaman dişarda toprakda saklanandir daha dogurusu dal acikda meyva ise icerde ve ve muhafazada tutulur. işde peygamber ve evliyaullah agaclar mesabesinde olup onlar dişarda olup onlar kim ne meyva vercek bilen toprakdan suyunu vitaminin alirlar meyvalar ise yani ehli iman peygmeberlerin ümmetleri onlar viteminini ve suyunu bagli oldujklari agac vesilesi ile alirlar yani onlar direk topraga gecemezler . toprakdan direk vitamin alan bir patetes vardir birde sogan yani birde havuc turp . yani evliyadanda paralel evrene gecebilen işde bu dört tanesidirki onlardan patetes nişastadir ve dilden paralel evrene gecmişdir ve sogan kokar ve burundan paralel evrene gecmişdir. turp barsaklardan parelel evrene gecmişdir ve havucda gözden parelel evrene gecmişdir. yani dört tane hak tarikat vardir bunlardan birisi dilden zikrederek yol alir digeri hayati gösterek ögretir bak bu dogru bu yalniş diye bir digeri riyazet ile yani oruc tutmak ile yol bulur ve bir digeride nefsi ve nefesi tutmasini ögreterek insanlari terakki ettirirki insanlar bu paralel evrene yol bulsunlar yani işde tarikat ve tasavvuf ehli bu dört yolu benimsemişlerdir.oysaki peygamber hazerati paralel evren ile direkt olarak irtibatdadirlar. Mehdi ise ahir zamanda insanlari işde o parelel evrene irtibat kurmalari için sünnetleri ihya ile kim hangi peygamberin ehlinden ise o sünnete ittibasi ile o evrene kolayca baglanmalarini saglamya calişmakadadirki kim hangi sünneti kendi için daha güzel ve kolay bulup yapişip ittiba ediyorsa ki o o sünnetin babaasinin evrenine paralel evrenine ilhak olcakdir demekdir. işde bugday ambarda fasulye cuvalda patetes kilerde karanlikda pekmez ve su küpte saklandigi gibi her kim hangi sünneter itiba ediyorsa işde o kimse o yildizin evrenine ilhak olmasi gereken demekdir yani o peygamberin zürriyetinden demekdir yani herkes babasinin yanina toplancakdir. işde paralel evren demekde o hani stargate filimndeki gibi uzayda yolculuk demekdir ve ve her sünnet bir yildizi gösterirki işde bu haftaki ögrencegimiz sünnete gelince
cuma günü üc şeyi yapmak sünnet ve güzel olandir.
birincisi Cuma günü dişlerini misavklamak veya fircalamak. ikincisi cuma günü banyo edip boy abdesti almak ve ücüncüsü cuma bayram olmasi hasbiyle bayram günlerinde temiz ve güzel elbisler giyinmek yani ister cumaya gitsin ister gitmesin bunlari yapmak sünnetdir ve ve birde cumanin icinden sünnetleri vardir oda cuma namazina peygamberimiz binek ile gitmezdi cumaya yani cuma kilincak mescide yürüyerek gitmek ve cumadan önce mescidde hazir olmak ve camiye girdiginden cikişina kadar itikafda olmak yani sadece ibadet makasdi ile camiye gitmiş olmak yani camiye alişverişe giden yahut birini cagirmaya giden veya her hangi bir dünya meşgalesi için camiye giden bu cumanin icinden sünnetlerine ittiba etmiş olmaz .
namazda muhazat yani ayni hizada bulunma meselesine gelince.
kadin toprak erkek ise tohumdur bu yüzden toprak altta ve arkada erkek ise üstte ve önde olmalidir nasil topragin en altina ve en derine tohum ekilirse toprak o tohumu cürütüp öldürdügü gibi namazda kadinin öne gecmesi de namazin bozulup cürümesine sebeb olur yalnizca kadin eger ayni namaz için iftitah tekbiri almiş ise o zaman erkek ile ayni hizda durabilir yoksa kadinin erkeklerin araasinda durmasi gerekir. veyahut arada duvar veya sütre olmasi gerekir ayni odada namaz kilarken kadinin öne gecmesi namazi ifsad eder veyahut sen farza durdun kizin yahut hanimin senin ilerinde bir yerde veya yaninda sünnete durmuş ise senin namazini ifsad eder. ayni hizada bulunma ancak ayni iftitah tekbirine niyet etmiş olmak ile caiz olur. yani işde paralel evren yani erkek bir evren kadin ise toprak ve parelel evren yani yine terbiyesiz konuşdu demeyin işde kainati alemin haritasin insan bedeninde tohumun meninin kadina yani parelel evrene gecmesi için helal ve caiz olan yollar düşünülsün ve hangi durumlarda kadinin önde veya arkada oldugu helal münasebette bellidir ve bunlarin dişnda helal ve caiz olmadigi gibi işde kadininda namazda erkegin önüne gecmesi de caiz degildir.kabede ise durum farklidir cünkü orada ruhlara bakilir ruhlarde erkeklik ve dişilik olmadigindan kabedede kadinin erkek önünde olmasi namazi ifsad etmez cünkü nasil soganda zar, sogan yapragindan önde duruyorsa kabede durmak demek otamatik olarak zar önde yaprak onun üstünde durur yani atomlardaki pozitif yüklü ve negatif yüklü elektronlar nasil katman katman ise işde oradada yani kabede eger hakkin rizasina uygun bir saf duruşu yapmak gerekir ise bu ahir zmanin mehdi ictihadidir ayni sogan ve zarinin siralanişi ve atomun yürüngesinden bir pozif yüklü bir negatif yüklü yörünge oldugu gibi bir sira saf erkek bir sira safda kadin seklinde olmali yani herkesin kadini kendisinin tam arkasinda yer alcak şekilde bir arakadaki safda yer almali ve erkek önde sonra kadin safi arkada şeklinde ve yine ondan sonra bir erkek safi ve sonra onlarin hanimlari cocuklari şeklinde olmali ve eger imamin hanimi var ise onun hanimi arkasinda tek saf olmaz onun yaninda ayni namaza iftitah tekbirini hemen imamin tekbirine bitişik olarak almasi ile yaninda durarak olur yani imamin hanimi muhazat yapar. peygamerin hanimi nasil ümmeti muhammedin anneleri ise mehdininde böyle bir kabe namazina imam olmasi demekde onun hanimi veya cocuklarininda ümmetin annesi veya cocuklari mesabesinde onunla muhazat yapmasi gerekir. yani onun yaninda duracaklar demekdir.işde muhammed ve peygamber agaci ayni bu saf duruşu ile duran bir agac ve ahir zaman ümmetide işde o agacin hemen üstünde yer alan yedi safi temsil edecekdir.yedi safdan sonra karişik durulabilir.yani yedi erkek safi yedi kadin safindan sonra yani yedi: bir ekrek bir kadin safindan sonra.
işde mikat mahalli olarak belirlenen yer demekde yani ihramsiz girilmesi yasak olan yer demek ahir zamanda mehdi cematinin en son safinin o dedigimiz mehdi imamet edip namaza durdugu hac namazinda en son ümmeti muhammedin bulundugu safin buluncagi yerdir yani o sene hacca o kadar müslüman gidecekki kabenin etrafindaki saf taa bu mikat mahalli denen yere kadar geniş bir daire olacak demekdir ve en icte yedi saf ayni bu saf duruşu ile ve en son üc safda kabuk kismi yani soganin kabuk kismi olan kisim yani erkegi olmayan dul kadin ve ve cocuklari olan saf en dişda yer alcak son üc safda bu kadin ve cocuklarla ile doldurulcak. saf düzenine dişardan başliyarak safa durulcak ve erkegi olmayn bu dul kadinlar ve annelerimiz kizlarimiz o vakit gelince mikat mahallinde siralanip kabeye dogru üc saf halinde dursunlar ve onlarin ic tarafina eger iseterseniz dedigimiz gibi bir kadin yani kocasi olanlarin kadinlari dördüncü ic safi ve onlarin önüne icine erkekleri ve erkek cocuklari ve onun önüne yine kadinlar ve ve kiz cocuklari ve onun önüne yine erkekleri yani isterseniz bu üc kadin safinin icine karişik da durabilirsiniz taaki en icte olcak yedi safa kadar ve o yedi safida bütün milletlerden gelcek olan alimlere yer verin ve bu yedi safi dünyanin alimlaerinin ve imamlarinin sşleri ve cocuklari halinde en icte bir kadin ve kiz safi ve birde erkek ve oglan cocuklari safi şeklinde ve en icte imami zaman mehdiyi muntazar ve ehli yer alcak şekilde olcak o haccin namazi inşallah. Rabbim o günlere kavuştursun inşallah ve o namaza cemaat olmayi bu ahir zamanda her mümin kuluna nasip etsin inşallah gelemeyenler üzülmesin yani hasta sari ve vatani ve bu camati korumakla birlikte beklemek durumunda olan askerler bu cemaatin dişinda olcaklar.
Mehdinin cemaati camide hayir istmeyecekdir yani bu cemaat nasil ezelde takdir edilip mikat mahalli tespit edildiyse ahir zamanda hayir kullardan dilenerek olmaz kim cumada falanci yere hayir topluyoz diye hayir toplarsa onda riya kokusu karişir ve cemaatin kimi istemeden kimi o veriyor bu veriyor diye kimide nefsini şşirmek için verirde bu hayra riya karşitirir o yüzden hayir istemek ile olmaz hayir hayirli kullarin hayridir nerde hayir olcak hayirli kullar vesile ise o hayiri bulup oraya para veya gücü ile yardım ederler amma bunu halkdan mecbur edercesini cumada dilene dilene binlerce cumaya gelcek müslümani cumadan soguttular her hafta para toplaniyor adam belki vercek beklki vermeyecek bi işi hayir meselesini gurur meselesine soktular ve insanlar rencide olmamak için camiye gitmez oldu bu yüzden mehdinin cemaati hayir nerde ise orayi kendi bulur onlara hadi şuraya hayir yap hadi buraya hayir yap die zorlatilmaz hayir gönülden kopandir yoksa imamin ve diyanetin insanlara mecbur ettigi hayir olmaz velhasil kelam yani ey diyanet sen bu hayir toplama işini yapmasaydin bircok kimsenin seni ve yaptigina münkir olmasina sebeb olmayacakdin ve şimdi o adamlari cemaata nasil kazandircaz adam camide her hafta para topluyorlar diye camiye gelmiyor kimin bunun sucu işde diyanet gibi imam olursa böyle olur hayri harac toplar gibi cemaatten zorla icbar ile toplamakla olur yani icbar ile toplanan ne sana ne bana nede verene hayri olur hayir adi üstünde hayirdir yoksa harac cilara verilen para degildir. O yüzden burdan sesleniyorumki ey diyanet ve diger cemaatler artik öyle para toplama işini birakin haracla toplanip yapilan cami degil bizlere imanli cemaat lazim cami var amma icinde namaz kilan yoksa bu hayir beyhudunadir velahsil kelam .Mehdi cemaati para toplamaz ve o cemaat nerde hayir iş var ona malum olurda o hayir edecegi yeri kendisi bulur kainatta tesadüfe yer olmadigi gibi hayir istemeye rabbim hiziri memur etmemiş aman hayir ertmezsem hiziri kaciririm diyede birşey yokdur HIZRI harac memuru eden ahmaklara yaziklar olsun HIZIR harac memuru degildir HIZIR nerde yalniş var onun düzeltir.
insanlar nice şarlaTANLARADA HIZIRDIR DIYE PARALAR VERDiLER NiCE şARLATANDA BU HIZIRIN CÜBBESi ALTINDA MiLLETi KANDIRDILAR
birde dediler işde bu diyanetciler her geceyi kadir bil her gördügünü hizir bil
kadir geceside her gece olmadigi gibi kimse her gece sabahlara kadar ibadet edemez güc yetiremz ve her gelende hizir degildir nice şartlatanlar sahtekarlar yalanci sakattlar türedi bu yüzden hayir i artik isteyene degil bizZAT GiDiP GÖRDÜGÜNÜZ HAYIRA MUHTAC şahislara veya hayrata birince elden verin öyle haracci memurlarinda para falan kaptirmayin ey mü minler.
devletine vergisini dogruca veren herkes zaten hayrini yapiyordur devletde aldığı bu vergiler ile cami kurulcaksa camiyi kurmakla görevli gücü yetende bizzat öyle vay cami yapiliyiormuş diye para toplayana hayir vermek degil gücü varsa devletin harcini tuglasini karşladigi bu caminin inşaatinde bizzat yer alarak hayirini yapsin sakin haraccilara firsat vermeyin . zaman ahir zaman şeytan aleyhillane bu devirin hayir ve bereket devri oldugunu mehdi devri oldugunu bildiginden artik insanlari hayir ile kandiranlar ile suistmal ettirmekdedir yani hayirdan gelipte kandirmakdadir sakin olaki ona ve askerlerine kanmayin.

uyanik olun ey müminler
Rabbim ahir zamanda müminlerini : şeytanin oyuncagi olmuş ilimsiz ve saf cahil müslümanlikdan muhafaza buyursun


el fatiha maassalavat

Başağaçlı Raşit Tunca





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)