Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hizir ve ilyas ve gögüs mesafesi 29.04.2012 vaazi
#1
RasitTunca-4 

HIZIR VE iLYAS VE GÖGÜS MESAFESi

29.04.2012 Pazar

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Eğer insana tarafımızdan bir rahmet (nimet) tattırır da sonra bunu ondan çekip alırsak, tamamen ümitsiz ve nankör olur. (9) Eğer kendisine dokunan bir zarardan sonra ona bir nimet tattırırsak, elbette "Kötülükler benden gitti" der. Çünkü o (bunu derken) şımarıktır, kibirlidir. (10) Ancak (musibetlere) sabredip güzel iş yapanlar böyle değildir. İşte onlar için bir bağış ve bir büyük mükâfat vardır. (11) Belki de sen (müşriklerin:) "Ona (gökten) bir hazine indirilseydi veya onunla beraber bir melek gelseydi!" demelerinden ötürü sana vahyolunan âyetlerin bir kısmını (duyurmayı) terk edeceksin ve bu yüzden ruhun daralacaktır. (İyi bil ki) sen ancak bir uyarıcısın. Allah ise her şeye vekîldir. (12)

Sadakallahul aziym

Hud suresi-9-12

Allahümme salli ala seyyidil kainat

edibi hayat sahibu zamanul saadet,

saadetu sevdayi muhabbet

dört mevsimde ehdzaru nebatat

ve selamen seyyidina HIZIR iLYAS MUSA Yüşa

Aleyhisselatü vesselam.

Yolculugumuza başliyoruz

yolculugumuz HIDRELLEZE dayandi ki

yani iki güneş sistemiki yani iki tane vav harfi gibi amma birisi soldan saga dogru biriside sagdan sola dogru olan vav şeklinde yani

yukardaki resim hizir yildiz sistemi ve aşagidaki resmide o eyimini sagdan sola dogru olarak düşünürseniz o zaman ilyas yildiz sistemi yani kainati alemin haritasi insan bedeninde iki erkek gögsü şeklinde ve sag gögüs yani yukardaki gibi saga dogru olan ve HIZIR yildiz sistemi ve sol gögüs ve aşagidaki resmin sola dogru olani gibi yani sol gögüs gibi . iki gögüsün meme uclarindan arasindaki mesafe 25 cm yani

kuranin başindan 250 sayfa al ve sondan başa dogru 250 sayfa al ve ikisinin arasinda kalan sayfalar bu iki gögüs mesafesini doldurur yani

işte namazda gögsün kibleden başka bir yöne dönmesi namazi ifsad eder ve yine ezan ve kamet okunur iken gögüs kible iskametine bakmalidir ve sadece hayyalesselah derken insan ayaklarini kimildatmadan belden yukarisini kibleden saga dogru döndürür yani belden yukarisi bu dönmede saga meyleder ve hayyalelfelah derkende yine ayaklar yerinden oynamadan belden yukarisi kible istikametinden sola dogru meyleder yani hani cimnastikcilerin esnetme hareketi vardir ya aynen onun gibi saga dogru esnetme ve sola dogru esnetme hareketi yani insan yani mesela sporcu koşuya başlamadan böyle bir esnetme yaparak kendini koşuya hazirlarya aynen öyle işde müezzinde ezan okurken böyle bir esnetme yaparak ilallaha dogru olan koşuya cemaati cagirir ve kainatin salah menzili yani dünya ehlinin yani hayatta olanlarin menzili hizir yildizina dogru olan tarafdadir ve ilyas menzili ise sola dogru olan ve yani gölge tarafi olan taraf bize göre gölge yani sol tarafa olan taraf ise cennet ehlinden olan ilyas tarafi yani bunda anliyoruzki ilyas aleyhisselam cebrail aleyhisselama dediki ben cenneti görmek istiyorum dedi rabbime bildirde bana cenneti görmeyi nasip etsin dedi, cebrail aleyhisselam cenabi mevla ila görüşdü ve ilyas aleyhisselama geldi ve dedi cennete gitmek için ölmek lazim yani ölmeden cennete girmek yok dedi ilyas aleyhisselam ne yaparsan yap bana cenneti göster ben anlamam dedi bunun üzerine rabbimizden müsade alip cebaril aleyhisselam ilyas aleyhiselama ölüm hikmetini bir başka yaşayiş ile taddirdi ve nasil bir ölüm ile öldürdü ise tekrar dirildi ve ölümü tadinca cennete girmeye hak kazandi ve cebrail aleyhisselam ile cenneti gezdiler dolaşdilar ve sonra cebrail aleyhisselam ilyas aleyhisselama dedi hadi dünyaya gidiyoruz artik dedi bunun üzerine ilyas aleyhisselam cebraile dediki ben buralari görmüşüm artik dönermiyim cile dünyasina ben cikmam cennetden artik dedi. ve Rabbimizi tebessüm ettiren olay oldu ve ilyasin nazini duyan rabbim cebraile buyurduki birak benim nazli kulum ilyasi kalsin cennetde dedi. yani ilyas ve ehli öyleki Allahin nazli kullaridirki onlari Rabbim kirmaz onlarin dilegini , üzerine vacip olmasada yerine getirir yani yeryüzünde Rabbimin nazli kullari vardirki onlarin hatrina agaclar cicek acar onlarin hatrina güneş dogar onlarin hatrina belalar def olur onlarin hatrina şekavet yurdundan saadet yurduna ilhak olunur yani

Nasil ki peygamber azimuşşan efendimiz bir vakit dua etmişdi

Ya Rabbi Ebu süfyan yahut ömer ibnul hattaptan birisi müslüman olsunki islam kuvvet kazansin diye Rabbimize niyaz etmişdi ve ömer gibi celalli birisi gaza gelmiş ve celallenip eline kilici aldığı gibi bu muhammedi öldürcen diye yola cikmiş idi ve yolda kiz kardeşinin evine varmiş onlarinda kuran okudugunu duymuş idi ve ve iceri girmiş kardeşine bir tokat atmiş o hişimla ve getirin bana o okudugunuzu demişdi ve onlar yani kizkardeşi ve kocasi onun yaninda kuran okuyunca kalbindeki bütün kirler cikmiş ve icine kuran girmişdi ve muhammedi öldürmeye giden ömer bu seferde kuzu gibi olup kendi ayagi ile peygamberimize gitdi ve kapiyi caldi ashab iceri birakmak istemediler fakat peygamberimiz birakin gelsin dedi ve ömer efendimiz peygamerimizin huzuruna varip ondan kelimei şehadeti alip müslüman oldu ve bu seferde hemen yine kilicini cekti ve dedi artik öyle gizli gizli müslümanlik yok korkmak yok dedi ve kabeye dogru gitdi ve orada bagirarak dedi kim karisini dul cocuklarini öksüz birakmak istiyorsa müslümanlara dokunsun dedi ve müslüman oldugunu ilan etdi. ve Rabbimiz o iki kişi den biri müslüman olsun duasini niyazini kabul edip ömeri bu işe daha layik görmüş idi Rabbimiz. yani Ebu süfyanda işde eger ömer ömer olmasaydi ömer olabilcek olan zaattir yani her şey cift cift ve ömerin tersi olan cifti ise Ebu süfyandir Ebu süfyan gögüs farki ile bu yarişi kaybedendir hani koşucular finişe varinca bazen gögüs farki ile yarişi kaybederler ya işde ebu süfyanin gögüs arasi zayif olmasi ve gögüs kafesinin dar olmasi hasbiyle 22 cm dir ve ilyas efendimizin iki gögüs arasida 22 cm dir. yani HIZIR aleyhiselamin ise 25 cm dir yani ilyas aleyhisselamin 22 cm olmasi demekde yani kuranin başindan 150 sayfa alinir ve sonra sonundan başina dogruda 150 sayfa alnir ve bu ikisinin arasi demek ilyas aleyhisselamin iki gögüs arasi demek yani 22cm demek ilyas efendimizde daha geniş gögüslü demek yani öyle dar demek degil ve gögüs farki ile cennet ehli olan demek ebu süfyaninki ise gögsü dar olan demek yani bu gün müslümanligi ve cenneti gögüs farki ile kaciranlar demek işde onlarin iki gögüs meme ucu arasi 22 cm olanlar demkdirki onlar müslümanlarla yarişirlar fakat gögüs farki ile yarişi kaybederler ve cehennemlik olurlar, işde onlardan bazilarininda tekrar cenneti kazanmasi için rabbim işde o nazli kullarini halketmişdirki onlarin hürmetine şekavet ehli onlarin duasi bereketine saadet ehlinden olabilirler işde böyle bir nazli kulun kalbini kazanmak demek ahir zamanda mehdinin ve askerlerinin kalbini kazanmak demek işde o ezan okunurken yapilan esnetme ile kainatin saadet ehline işde bu şekavetde olanlardan bazilari dahil edilir ve bunlar sagdan gelenler için hayalesselah vardir yani salah ehlinden olanlar bu esnetem ile saadet ehline dahil edilirler yani onlarin salih kimseler gibi hareket etmeleri sayesinde yani salih kimselerin elinden dilinden kimseye zarar gelmeyip birde fayda gelirki işde böyle olanlar kainatin icinde salihlerin bulundugu bölge yani iki gögüs mesafesi belli olmasina ragmen bu esnetme sayesinde gögse dahil olurlar , ve soldan gelcek olnlar ise gaflet icinde olanlar olup onlar uykudadirlar henüz yani hani o matrix filminde insan tarlasinda yatanlar varya onlar derin uykudalar ve morpheus onlari uyandirip oradan cikariyor yani berzahdan onlari cagiriyor. işde berzah yani israfil aleyhiselamin elinde tuttugu sura verilen addirki ruhlar hepsi onun icindedir ve işde o müezzin yani hic uyumayan horuz yani kainatin yaratildigi günden bu yana ayakta ve elinde sur üfürmeye hazir bekleyen melek israfil yani hiristiyanlarin rafael dedikleri melek amma onlar rafaelin gercek bilgisini bilmezler , işde israfil aleyhisselamin elinde tuttugu sur huni şeklindedir ve oradan zamani gelen ruhlar huninin altindan dökülür gibi dökülüp dünyaya gelip hayat bulurlar ve öldümüydümüde tekrar huninin üstüne atilirlar, işde birincu surun üflenmsi demekde o surun icinde ne var ney yok hepsinin üflenerek cikmasi saglanir ve herkes deliklerinden cikar ve ölür yani surun icinde kimse kalmaz ve ikinci sur üflenince ise kiyamet kopar ve bütün ruhlar hesaba hazir vaziyetde haşrolurlar.işde hayyalel felah demekde başda yazdigimiz ayetde gectigi gibi iki tür insan vardir ve onlara rahmet tattirilisa buyurdugu kimselerki onlar hayat bulduklarinda her nimeti tadmak isterler ve ellerinen nimetler alininca nankör oluverirler yani

işde can nimeti ve onunda ellerinden alincagindan cok korkarlar yani ölümden korkan insanlar oysaki ehli ilyas yani Allahin nazli kullari ilyas gibi cennete girmek için acele edip ölmeyi daha bu dünyada arzu ederler yani işde ilyas kissasi ve ilyas aleyhiselamin cenneti görmek için ölmeye razi olmasi yani ölmekden korkan cennete giremez velhasil kelam vede ebu süfyan gibi gögüs farki ile cenneti kacirirlar . işde bu yüzden ezan okunurken yapilan esnetme önemlidir ve bu haftaki sünnetimiz israfil sünneti ve israfil aleyhiselamin yaptigi tek hareket yani esnetme hareketi o hic yorulmadan bikmadan kainatin yaratildigi günden beri ayakda durur ve suru elinde tutar ve onun yaptigi tek hareket vardir işde günde beş vakit sadece bu saga ve sola esnetme haereketi yapar bir insan nasil böyle ayakda dursa yorulur ve öyle durmakdan kas kati kesilir ise ve artik hareket edemez hale gelirse hani kolu kanadi kirilanlar bilir alciya aldimiydimi o kirik yeri eger eklem yeride o alcinin icinde kalirsa bu alcida durup o eklemin hareketini yapmamasi sonucu almanca o eklem steif olur yani artik görevini unutur ve yapacagi bükülme hareketini tam yapamaz hale gelir işde bu yüzden israfil aleyhisselamda steif olmamak için günde beş defa bu esnetme hareketini yaparki yani hayyalasselah da saga ve hayyalfelahda sola döner ve bu iki kelimeyi söyler ve ve bu iki kelime ve esnetme hareketi ile vücüdündaki hareket yani canlilik kaybolmaz ve yeniden yeniden can bulur ve müezzinlerin ve evinde namaz kilanlarin ezan okurken bu saga sola esnetme hareketini fakat yönünü kibleden cevirmeden yaparak israfil sünnetini işlemiş olurlar.

Rabbim,Bu sünneti hakkiyla yapanlara

ahir zaman müzzzinlerine ve horuzlarina ve israfil aleyhisselama cookca salat selam eylesin .

Ahir zamanin kara horuzu mehdi aleyhisselamda ve onun askerleride işde son zamanda o gögüs mesafesini genişleterek insanlarin saadet ehline katilmalari için vaazlar ile cagirir ve onun sesini duyup islama tabi olanlar Allahin nazli kulu mehdi hatrina ömer gibi gögüs farki ve o esnetme farki ile şekavetden kurtulup müslüman olma şerefine ererler.

gelelim başka bir meseleye araf suresinin 27. ayeti gösteriyorki haram olani yani yasak olani yemek adem atamiz ile havva annemizin edep yerlerinin acilmasina sebeb olmuş yani bu gün ciplaklar kendine baksin muhakkakki onlar haram olan lokmalar yiyip iciyorlar demekdir yani kişnin edep yerlerinin acilmasi şeytanin adem atamizla havva annemizi kandirip onlari ciplak birakamsi sebebiyle olup bunuda o yasak olani yedirmek ile yapmişdir ve bu gün domuuz eti yiyenlerin ciplakligida bundandir ve domuz haramdir domuz ve ondan nevi olanlari yemek demek edep yerlerinin acilmasi demek olur ve icki haramdir icki icilmesi demek yine haram lokma girdi demek ve böyle kismselerin edep yerlerinin acilmasi onlari şeytanin kandirmasi ile ciplak birakmasidir.

yani ey ahir zamanda kurtuluş firkasina girmek isteyenler lokmaniza dikkat edin haram lokma adami ciscibildak soyar ve o soyma şeytanlari güldürür ve onlar sizin soyunmanizdan hoşlanirlar. haşyetullahin başi hayadan başlar haya Allahdan meleklerinden utanmak ve edep yerlerini örtmek ile olur ve şeytanlari kendine güldürmemek ile olur, örtünmek farzdir setriavret farzdir islamin birinci şarti namazdir ve namazin dişndan farzlarindan biri setri avretdir setri avret demek avret yerlerini örtmek demekdir ve kadinin başi ve saclarida setri avrete girer ve namaza durcak olanlar namaza durmadan setri avret etmelidir ve bu eger takva derecesine cikar ise o zaman beş vakit kadinlarin başini örtmesi farz olurki Rabbim Ahir zamanda insanlara bu örtünme hikmetini anlamak ve idrak etmek nasip etsinki Rabbim hic bir meyvayi kabuksuz halketmemişdir yani örtünmek bütün peygamberlere ve ümmetlerine farzdir yani gecenki vaazimizda anlattigimiz gibi agaclar ve meyvalar peygamerler mesabesindedir ve hicbir agacda kabuksuz meyva olmadigi göze alinirsa örtünme farz olmayan hicbir ümmet yokdur yani meyvanin korunmasi için nasil kabuga ihtiyac var ise her meyva kac kabuklu ise o peygamerin ümmetinede farz olan örtünme o ceşitdendir yani cevizin üc tane kabugu vardir bir yeşil kismi ikincisi agacli kabuk kismi ve birde zar şeklinde olan ince kabuk yani baş örtüsü yani islamda tesettür üc kisimdir yani diş kabuk ic kabuk ve ic zar kabugu yani islam ceviz misalidir ve müslümanin diyenler ceviz gibi başina erkek ise takke kadin ise eşarp ile örtmelidir bu konuda bu ahir zamanda herşey apacik bilinirken insanlari ve kadinlarimizi kizlarimizi acmak durumunda koyanlarin Allah belasini versin inşallah. kim zorluk cikarirsa bu hususta

rabbim ahir zamnda onlari aramizdan cikarsin ve diger ümmetlerden islama gireceklere ultimatom vardir ayricalik vardir yani dometesin kabugu tekdir veya vişnenin kabugu tekdir veya bugdayin kabugu tekdir veya soganin kabugu ikidir birde hem kabuk hem ic olan alaca belece yeri vardir onunla üc olur yani ey ahir zamanin alaca müslümanlari örtünmek sizi korkutmasin sizler alaca müslümanlarsiniz sizlerden bazilari tek tesettürlü olcak sadece elbise giycekler ve ve ic camaşiri giyecekler ve bazilari hem ic camaşiri hem elbise hemde başlarini örtcekler yani soganlar ya iki kabuklu olur yada üc kabuklu tek kabuklu sogan olmaz yani ahir zamanda mehdi cemaati mayolular olamaz yani tek kabuk onun cemaatine girmeye yetmiyor en azindan başini örtmesede hic olmazsa bedeni ciplak olmayacak o cemaatin yani takvali olanlarida işde üc kabuklu sogan gibi iki tam kabuk birde baş örtüsü olcak velhasil kelam .

Rabbim insanlari bu ahir zamanda takva libasiyla giydir ya Rabbi.

Eger özünü bulmak cennetlik olmayi gerektiriyor ise işde ahir zamanda bu uykuda olanlarin özünü bulmasi için kolay bir yol annesi ona aşererken neye aşerdi yani gelcek olan daha gelmeden ne cagiriyor yani balmi cekti cani yani bir ari yolda demekdir kaymakmi cekdi cani bir mö yolda demekdir bir vişenmi cekdi cani bir tavşan yolda demekdir yani artik anasi babasi bunlari bilsinde evladini ona göre besleyip büyütsün ne zararli ne yararli bilsin şekermi dokunuyor tuzmu dokunuyor bilsin sonradan alerjiler hep bu özü bozan yiycekler gdo lular yüzünden işde bir cocuk mö olarak geldiyse o zaman o mö nün terbiyeside aynen erkek ise dana tarbiyesi gibi olup yok eger kiz ise yine bir düve terbiyesi gibi olur yok eger cani afedesiniz domuz cektiyse aşererken vay o talihsizeki ahir zamanin iki ciplagindan biri biri sümüklü yari ciplak biride domuz kicini acmakdan zevk alan ciplaklar onlar dan domuz olanlari ancak ne zaman kicini sacini örtdü o zaman müslümanin fircasi olma şerfine ererde onlarda cennetin alt tabakasinda ahir zamanda sonradan müslüman olmuşlar ile cennete gircekler demekdir yani o örtünmeyip ciplak kalanlarda ahir zamanda şeytanin maskara edip güldükleri zümresinde kalip müslümanlik şerefine erişemeyenler olcaklar demekdir.

Ey suriye birak artik

bu zalimler akillanmayacak birak cekil ey beşar esat bu zulmet firati kurutcak dereceye vardi artik Rabbim firat kuruyunca cikcak altin dagina tapanlardan eylemesin inananlari işde o altin dagida ibrahim aleyhisselam sare annemiz vefat edince onu gömmek için firatin en geniş oldugu yerdeki haburdan yani halilurrahman denilen bölgeden savfan adinda bir köylüden elli direheme yer satin aldi ve oraya sareyi gömdü ve ve kendiside vefat edilince oraya gömüldü ve sonra ishak aleyhiselam ve zevceside ve sonra ishakin oglu yakup ve onun zevcesi ilyada oraya gömüldü bu kafir amerika bu peygamberlerin mezarini ele gecirmeye calişiyor oysaki o peygamber azimuşşan efendilerimiz oradaki altindan dag oldular onlar küflenmez paslanmaz camura düşse onlar yikandimi yine tertemiz olan altin oldular ve o dag altindan dag peygamber dagidir ve bu kafirlerin suriyelileri kişkirtmasi o altina göz dikmlerindendir kim firat kurudumu o altindan alirsa helak olanlardan olcakdir ey müminler sakin olaki ibrahime yakuba el sürmeyin ve ona el sürcek kafirlerde kendi iplerini kendileri cekcekler varsin onlar buna aşere koysunlar

Artik zaman yakindir birak ciksin bu altindan dag artik mücadele etme onlar ile ak g ...t kara g...t belli osun kim altina mala tapiyor kimlerde Allaha tapiyor meydan ciksin artik cekil ve kim suryiyeyi nasil yönetcek ve ol atini alcak ise alsin sen karişma bu emirdir mehdinin emridir artik uyup uymamakda sana kalmiş.

gelelim başka bir meseleye ve bu haftaki ictihadimiza

kadin ölünce kocasini kocasi ölüncede karisini yikayabilir bu üc mezhepte caiz olup hanefide caiz degildir amma biz de ictihadimizda caiz oldugunu söyleyip sebebi hikmetide otuz sene kirk sene onu ciplak gören birisinin tekrar onu öldügünde soyup yikamasi yabanci birinin onu ciplak görmesinden evladir yani otuz sene ayni yastiga baş koymuş kimse onu tekrar görmesimi caiz olur yoksa onu görmemiş olanin onu soymasimi caiz olur elbette onu kirk sene gören ölünce ciplak görüncemi haram olcak bu ne ahmaklikdir. kocasinin karisini kendisi yikamsi hakkidir ve eger arzu edip diler ise başkasinin soymasina izin vermez ve kendi yikayabilir ve kadininda ayni şekilde kocasini yikamasi caizdir.ölmek nikahi sakit etmez yani kadin toprakdir ve bir kimsenin bir bahcesi olsa evi olsa fakat daha sonra ordan göc edip başka şehirde başka bir ev alsa bu evin topragi aydanmi gelmişdirki o toprak gelince birinci toprak üzerinden sakit olsun yani kişi hayitinda o toprakda oturdugu gibi o topragi satmadikca o toprak onundur ve nezaman satdida başka memeleketden toprak aldi o zaman o birinci ev üzerinden sakit olur yani ölmüş karisini kocasi boşamadikca o kadin ondan nikahindan düşmez ve onun ölmüş olmasi veya yaşamasi ikinci kadini almasina mani degildir velhasil kelam yani bu haftaki ikinci ictihadimiz ölmek ile nikah sakit olmaz meger kadini boşamiş olmaya.

Rabbim insanlari hakki bilip hakka ittiba eden batili bilip batildan köşe bucak kacan kullarindan eylesinn

El fatiha maassalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca

Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
______________________

Schrems, 18 Aralık 2018 Salı Son Düzeltleme Yapıldı

Original Kar©glan

_______________________________________





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)