Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iç içe Dünyalar ve Paralel Evrenler (Kar©glanin 07.09..2014 Vaazi)
#1
20-2014icon 
[Resim: diniresimV070920140458.png]

iç içe Dünyalar ve Paralel Evrenler

[Resim: sari-isik-large.gif]

(Kar©glanin 07.09..2014 Vaazi)

7 Eylül 2014 Pazar

[Resim: sari-isik.gif]

[Resim: Enam-115.PNG]

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

Allahümme Salli Ala Muhammed Mustafa Sadigul Veadul Emin.

Ve Selamen Ebu Bekr Essadiygul Veadul Emin,

Ve Selamen ve Salaten Cebrail Rehberü Sadigul Veadul Emin,

Ve Salaten ve Selamen Ebu Hureyre Katibu Sadigul Veadul Emin,

Ve ibrahim ve ismail Aleyhisselatü Vesselam Ecdadü Sadigul Veadul Emin,

Ve Radiyallahu Anhüma Hasan ve Hüseyin Ehli Beytihi Sadigul Veadul Emin,

ve Selamen ila Evliyaü Verasetü ESsadigul Veadul Emin,

Ve Salaten ve Selamen Mehdiyyul Müntezar Evladi Rasul ESadigul Veadul Emin,

Ve Barik Askeri ve Cemaati Mehdi vel Mü minine vel Mü minun.

Yolculugumuza başliyoruz.

eski kitaplarda deniyorki Türkler Nuh aleyhiselamin Yafes isimli oglundan ürediler.ve hal böyle olunca

Eger Mehdi Türklerden ise o zaman ibrahim ehli olmaz ibrahim
ehli olmayinca Muhammed evladida olamaz. cünkü ibrahim aleyhisleamin
soyu Nuh aleyhisleamin Sam isimli olgluna dayanir.

nasrtettin hocanin, kazan dogurdu hikayesi, veya ruslarin
mamuşka bebekleri gibi, bu evren ic ice genişleyendir. yani ibrahim
aleyhisselam samin icinde genişlemiş olmasi lazimki, muhammedde
ismailden, ve o dahi sam evladi ise onun yildizinin icinde idi. ve
denirki her peygamber, muhammed dogmadan, muhammedin nurunu, zamaninda
alninda taşirlardi. yani muhammed dahi, samin icinde taşidigi nurdu, o
zaman bizim güneşimiz, Sam güneşine bagli bir güneş olmali degilmi, yani
bizim güneşimiz ismailinkine bagli, ismailinki ibrahiminkine,
ibrahiminkide Nuh alehisselamin Sam ogluna bagli. ve Mehdi eger Hem
Türk, Hem evladi Rasul olursa, o zaman demek olurki, Ya mehdi Türk
degil, yahutta Mehdi bir kara panterki, Aslan cibilliyatinin Babasi tek
olmaz, olsada nadir tek olur yani hem Samin vede Hamda Yafesin oglu
olmasi lazim, yahutta onlarin ikisinide icinde taşiyan, yollarin
birleştigi yer olan, yani fena fillahdan önceki beka billah denilen
mevki nuh yildizina bagli , Nuh evladi demek olur. ve böyle olunca hem
nuh evladi, hem sam evladi, hemde yafes, hemde muhammed evladi demek
olur. anlamadiniz degilmi!!! tekrar anlatalim: yani eger sadece Türk
olsa o zaman yafes evladi olcak, amma muhamed evladi olamaz o zaman,
cünkü muhammed rivayete göre sam evladi oluyor. ve fakat eger Muhammed
Arap ise, neden beyaz tenli, veya arap degil türk ise yafesden olma ise,
o zaman neden Arap yarimadasinda dogdu. ve ibrahim, esmer tenli kadin
yani misir ve afrikali grup ve onlar esmer tenlidirler, ve hacer MISIR
yerlisi, ve ibrahim ise beyaz ve kirimizi tenli, ve esmer kadinla
hacerle ibrahim birleşip esmer ile beyaz beşiktaş olup, ondan dogan
cocuk, ismail oldu. yani ibrahim aleyhisselamda Samin soyundan olmuyor o
zaman, cünkü Sam esmer tenli olan arap irkinin ve o tarafdaki esmer
tenlilerin üredigi soy. oysaki hacer esmer tenli, ibrahim esmer tenli
degil, ve ismail aleyshisselam ise, sari sacli gök gözlü birisi, yani
oda rum irkinin üredigi nuhun Ham isimli oglunun göz rengini ve sac
rengi, o zaman Muhammed yollarin birleştigi yer yani ikinci beka billah
fena fillahdan öceki yollarin birleştigi yer, yine ismail hem hacer oglu
yani sam evladi, hem ibrahim evladi yafes evladi, hemde sari sacli gök
gözlü yine ham oglu oluyor. Yafes ve Türk irki bugday tenlidir. ve
muahmmed dedi mehdi bugday tenli olcak siyah sacli olcak, sari sacli
olmaycak,yani birinci mehdi mustafa Kemalde daha maya tutmuyor, cünkü o
sari sacli gök gözlü, yani orda daha, dügüm Nuhun ham evladinda ve meyva
daha olgunlaşmamiş yani ham meyva demek oluyor yani sari sac mavi göz.
ve ismail evladi oluyor.mehdi ise saci siyah yani türk sacli ve teni
arabi olcak dedi. yani mehdinin harci öyle karilmişki bütün
peygamberlerin mirasini devralabilcek şekilde yani. yani mehdi bir uzvu
ile bir peygambere diger uzvu ilede diger peygambere ve böylece 124 000
veya 240 000 peygambere bagli imiş. yani onun harcinda her peygamberden
bir parca var. o yüzden ahirzamanda gelip, bütün peygamberlerin
sünetlerini ihya edecek kendi parcalarini inkar etmiyecek, ve o yüzden
bolluk bereket, o yüzden işde, her güzellik onun zamaninda olcak. peki
biz o zamanda degilmiyiz ki, keşfedilmedik ne kaldiki? biz bütün
keşfedilmişlerin üstüne gelip, loook diye oturan miras yedi bir ümmetiz,
ve mehdi ve cemaatiyiz. yani herşey onda derc oldugu icin, yeryüzü
bütün güzelliklerini onun zamaninda cikarir, gök yine rahmetini bolca
döker, ve surur vakti yaşanir. degilmi öyle zaten ,her ne kadar
müfsidler, fesadcilar, fesad cikarcan diye ugraşsada, bizler bir nevi
surur zamanini yaşamiyozmu? bir bakin Allah aşkina, bu kadar kolaylik,
bolluk bereket, ne zaman görüldü? git sor bakalim süleyman sultan iken,
bu bolluk ve bereket ve kolaylik varmiydi, sultan süleyman tahtinda
ucabiliyordu amma, onun zamanindaki diger insanlar, ucamiyordular,
sadece süleymana tabi olanlar ucabiliyordu yani süleyaman ve ordusu , bu
gün, kafirde ucakla ucuyor, müminde, bir bakin, birkere daha, bir kere
daha bakinda tefekkür edin biraz.

islah irşad gerektirir, irşad ise mürşidi kamil
gerketirir,Mürşidi kamilin ise Raşid kimse olmasi Gerekir yani ögretici
olmasi gerekir, yani sonuc olarak Raşidsiz mürşid olmaz. o zaman ben
şeyhin diyen önümüze gelip diz cökcek, yani Raşid olunmadan mürşid
olunamaaaaaz.

Raşid olmayida Raşid olanlar bilir.

ve hal böyle olunca, sam olmadan ibrahim olmaz, ibrahim
olmadan, ismail olmaz, ismailsizde muhammed olmaz, ve muhammedsizde
mehdiyi müntezar olmaz.

yani yine mehdiyi bu devirde bilip bulamayan muhammedi bilemez,Muhammedi bilmeyen Fenafillah da Allahi bulup bilemez.

ve tasavufda adab yani yola, önce taklid ile başlanir. ve önce
şeyh taklid edilmeye başlar. şeyhim sarik takar diye sarik takmak,
şeyhim misvak kullanir diye misvak veya firca kullanmak yine sagdan giy
soldan cikar teheccüd kil derken böylece şeyh taklid edilir, fakat
taklid derecesindeyken, niye sarik takar bilinmez, o takiyor diye takar.
sonra yapa yapa onda ahlaki hasene halini alinca, artik ona şeyh onu
neden takiyormuş malum olmaya başlar . ve sonra insan şeyhde fani olunca
bu sefer onun manalari Muhammedden gelen hallerdir, ve artik yolculuk
rasule dogrudur ve,

bunu şöyle aciklayabiliriz. bir tohum tanesi Allah Allah
deyince topraga ekilir, Rahman rahman deyince, yagmur yagar ve ve tohum
acilir, ve rahim rahim deyince, bu sefer anne rahimi gibi olan yeri
topragi deler gecer ve yeşillenir. sonra muhammed muhammed diyerek devam
eder ve güneş onu büyütür. ve sonra ruhu itminan olunca, ermeye başlar.
ve yaptigi amelleri ile, gidecegi cennet belli olur. ve artik onun
ismini cagirmaya başlar. mesela settar settar diye cagirmaya başladiysa,
bu habbe, o, insanlari giydiren bir elbise yoluna girmişdir. yahut
rezzak diye zikrediyorsa bu sefer insanlari doyuran bir bitkidir. o ve
zikirine devam edipde, nefsi itminan olunca, onun sahibi olan gelir, onu
hasat eder, sonra bugday ise gidecegi cennet köşküne dogru yol almasi
icin devamli o ahmet ise ahmet, muhammed ise muhammed, yine ibrahim ise
ibrahim diye cagrilir, ve oda o cagrilara kulak verdikce ibrahimse
ibrahime dogru yolculuk eder. ve seyri sülüku sirasinda önce yikanir
tövbe eder,sonra degmene gider ve mürşidi kamil onu bir güzel ögütür un
eder, ve un gibi ufalaninca, kendini hakir görüp, hakki üstün tutmasini
ögrenince, bu sefer firina varir . orda ona eger Allahin rahmeti
ulaşirsa yani şeyhin yaninda bir cile cemberinden gecer, ve un olur ve
ezilir ,darmdagin olur. sonra ona merhamet edilip toplanmasi icin su
katilinca yogrulur ,tekrar bir araya getirlir, yani haşrolur ve ve artik
ekmek icin hamur yapilir ve ekmek şekline bürünür muslla taşindan yani ,
hesabi görülünce günahi sevabi belli olunca,firin küregi ile musalla
ile tabut ile firina verilir. ve muhammed dedi cehennem görmeyen olmaz,
illa görür. ve firinda eger şayet ammelleri sevaplari agirsa, bir miktar
ateş ile günahlarindan temizlenip, pişer ve , ateş görmüş olur, şayet
günahi cok ise bir sebebden, o firindan yanik olarak cikar, yahut yüzü
yanik, yani yanik olarak cikar, yahut gevremiş ekmek olur, ve sonra yine
gidecegi cennete yolculuk başlar. ibrahim idiyse ibrahim ibrahim
dedikce ona o itat ile lebbeyk dedikce ve istekleri yaptikca ibrahime
varir. yani her nimetin üstünde sahibnin ismi yazilidir kurlai gerghi
yani nasip denilen şey yani o ibrahim lokmasi ise o ekmek devmali
ibrahim gel beni al diye cagirmaya başlar taaki ibrahim gelsin onu alsin
evine götürsün.ve sonunda vakit tamam olunca sofra kurulur, ve
arkadaşlari eşi dostuyla, mesela ekmek cay ile, peynir ile, bal ile,
recel ile arkadaş olarak, ibrahimin agzindan iceri girer. ve fedhuli fi
ibadi ayeti geregince, gir kullarimin icine ayeti geregince, yani cennet
ve kullarin ici olan bölüme girer, ve sonra bu sefer yolculuk önce
şeyhdeydi, şeyhde fani olunca, şeyhinin veya mesela ibrahimin lokmasi
olunca, bu sefer yolculuk rasule dogru olur. yani şeyhin kalbine dogru,
yani muhammede dogru, ve muhammede varinca, ve kalpde can kazaninca
oksijen ila hayat bulunca, ve rasuldede fani olunca, yani fena firrasul
olunca ,artik seyri ilallah olcakdir. ve o yol icin, eger namaz kilarken
ki dilin süphanekesi ise, artik dil süphanekeyi okusun diye enerji
olurveya ses olur, ve enerji boyutuna gecen o habbe, o bugday tanesi,
artik bir daha yok olmayan ruh kazandi. ve artik o sübhanekeyi,
yanindaki iki melek alip Allaha götürcekdir. eger ihlas ile, uyanik
olarak, ve gercekden rabbimizin rizasi icin okundu ise, o süphaneke
meleklerce, Rabbimizin katina cikairilir. ve Rabbimiz bakar, o sübhaneke
derken, bunun derdi neymiş, mesela bir kiza aşik olmuş, dili sübheneke
diyor amma, sübhaneke ise dile geliyor, diyorki o sübhaneke degil, aşik
oldugu kiz fatma ise, o sübhaneke degil fatma dedi diyor .ve melekler
geri getirip o sübhanekeyi onun başina calarlar. ve eger ihlas ile okudu
ise, o zaman artik sübahneke rabbimize kavuşur, ve artik onun geri
dönmesi diye birşey yokdur, ve o habbe rabbimize ulaşmiş olur, ve
kaybolmasi ölmesi yok olmasi diye birşey yokdur. ve yolculuk artik böyle
böyle, önce şeyhe sonra muhammede, muhammedden ismail yildizina, ordan
ibrahime, ordan sam ,ham, yafese ordan, nuh yildizi ve beka billaha
varilir. Nuh yildizi Ademden önceki yollarin birleştigi yerdir. yani
beka billah makamidir. ondan sonra diger peygamber ve ahlaklari
ögrenilerek taa idris nebiye varilir, ve orada idris nebi ona bir hulle
bicer, ve o hulleyi giyince, yani idris yildizinda artik yeniden dogacak
yildizin hullesi bicilir, ve artik ordan sonra Ademe varilir, ve
Ademden sonra havvaya gecmek icin işde, babasi olan insanda meni halini
alir, ve sonra artik aşk deryasina gark olur, ve ordan o ateşin
istigraki ile havvaya ,yani annesi olcak kadinin rahimine dahil olur .
ve ordaki seyri süluk başlar, yani artik bir yildiz olarak dogacagi yere
varmişdir.ordaki anne babasindaki seyri sülükunuda güzel tamam ederse,
yani rahman ve rahim tabiatini ögrenirse, artik ya saidlerden bir yildiz
,yahut gezegen, yahut bir uydu olarak dogar. eger bu yolculugunu, hep
kötü şeyler yapa yapa geldiyse, ve sonunda babasini bulduysa, bu sefer
şakilerden olarak dogar, ve kara enerji olur yani karanlik deliklerden
olur. sonu cehennem cukurudur. ve o, ona varcaklara cehenem cukuru
olmuşdur.

o annesinden, dah önce babasindan, o da onun annesinden
babasindan demek ile, ic ice, ic ice dünyalar, ve yildiz sistemi
icindeki yildizlar ile de paralel evrenler demek olur. peygamberler
yildiz sistemleri, onun ashablari onun icindeki yildizlar, ve onlarin
icindeki gezegen ve uydular,ümmetleri demekdir.

Allahu Teala, kuran tamam olunca, sizin dininizi tamam ettim
buyurdu. ve insan demek, kainatin haritasi demek dedik, ve kainat büyük
kuran demekdir. ve hal böyle olunca, insan bedeninde kainat yazili
olunca, yani kuran yazili demek olur. ve

Rabbimiz buyurdu onu biz indirdik kiyamete kadar koruycakda
biziz buyurdu. ve insanlik var oldukca, üstünde kuran yazili harita var
demek olur, ve her insanin, özel şahsina bakan birde ayet vardir. ve
gecenki anlattigimiz buruce lee deki lee demek, yani kurandaki
leraeytehü ayetindeki, le demek dedik. ve yine inna eateynadaki inna,
romanyali şarkici inna dedik,veya fe emma ile, emma watson dedik. yine
ibrahim ile ibrahimler, ismail ile ismailler saklidir. ve cekirdekde hem
dikince ilk bitecek olan agac gizlidir, hemde ondan bitcek bütün
meyvalar, ve onlarinda bitircegi meyvalar, ve meyva agaclari yazili ve
saklikdir. ve ic iceeeeeeeeeeeeeeeeee

diye gidiyor yani.

ve Rabbimiz başta yazdigimiz ayette buyurdugu üzre: Rabbin
insan icin olan kelimelerini adalet ile ve titizlikle tamam etti
buyuruyor. ve onlari iptal edebilcek bir güc yokdur, Allah herşeyi
işitir ve bilir buyuruyor . yani insan kainati alemin haritasi ise ve
kuran yazili ise, o zaman Rabbimiz, insana bicilcek en güzel sureti
bicip tamam etmiş demekdir bu. ve kimse diyemezki bir kulagida
olmayiversin, veya agzinida dirsegine koysaydik, yahut dilide
ayaklarinin ucundan ciksaydi diyemez. ve onun kurdugu bu güzel sureti
iptal edipde daha iyisni getircek kimse olamaz. ve kimde bu sureti
bozmayi düşünür ve bozmaya kalkarsa, Allah hepsini duyar işitir ve bilir
buyruluyor.

ve Kuranda gecen, Rabbimizin, Davud aleyhisselama buyurdugu "o
taşi sen atmadin biz attik" ayeti celilesinin tefisirine gelince:

insan seyri sülük edip yani bir habbe seyri sülük edip taa
kildigin namazdaki sübhaneke olunca melekler onu rabbimze vasil edince,
ve rabbimize vasil olan bir habbe, artik yani, fena fillah makamina
cikan bir habbe, veya bir sofi demekdir bu, yani derviş, yani Allahi
bulmuş olan derviş. ve onlar otururken, ve yanlari üstünde, hep Allahi
zikrederler ayetinin sirrina mazhar olur. yani belki zarraf dükkaninda
altin satmakdadir amma, kalbi Allah Allah demekdedir. Allahi zikirden
gafil kalmaz, hatta bir an dahi Allahdan gafil olmazlar.

ve böyle bir makama ulaşinca, yani fenafillah makamina cikinca, alirken bismillah, verirken bismillah der.

tuvalete girse, Allah der, ciksa Allah der,carşiya ciksa Allah
der, evde kalsa Allah der. ve Allah der, yer icer, Allah der giyinir
kuşanir. ve o ekmegi eline alinca, Bismillah deyince, Allahin ismi ile
deyince, tutan o adam ahmet ise, belki ona bakanlar, ahmet ekmek tuttu
der, amma halbuki o, Allahi, o işin önüne koyunca, tutan ahmet degil
Allahdir. ve ekmegi yiyince yine bismillah ile, Allah ekmek yermi, evet
Allahin yemeye icmeye ihtiyaci yokdur amma, ahmet yemeden önce bismillah
deyince, yiyen ahmet degil, yani ona gelen ekmek olmuş habbeyi bugday
denesini, ahmet cennetine alan, ahmet degil cenabi mevla olur.işde" o
taşi sen atmadin biz attik" demekde budur .

Ruhunu Allaha teslim etmekde budur zaten, artik sen tutmayip,
Allah tutar hale gelince, sen görmeyip Allah görür hale girince
demekdir.

ve ruhunu, habis pis şeytna satanlar demekde, o tutmayip,
şeytanin tutmasi, o yemeyip, şeytanin yemesi, yine o insanin eli gözü
kulagi ile, ona şeytanin müdahelesi ile, zina yalan hirsizlik haydutluk
teröristlik ettirmesi demek olur.

Rabbim inanan ahirzaman mü min kullarini ve mehdi ve cemaatini
fena fillahdan önce beka billah gecidinde, nuh ve muhammed yildizinda
buluştursun, ordan öteye yildiz olarak dogcagimiz yere ulaştirsin, ve
ordan öte fenafillahda daim kalmayi nasip eylesin.

ve şeytan ve hizbinin oyunlarindan, ve oyuncagi olmakdan muhafaza eylesin.

Elfatiha maassalavat.



[Resim: kirmizi-isik.gif]



Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec

https://efsane1turk.net/Resimci/Dosyalar...renler.mp3




Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi