Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21° mart bahar ve ehli beyt 10.03.2012 vaazi
#1
RasitTunca-4 

21° MART BAHAR VE EHLi BEYT

10.03.2012 Cumartesi

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

La ikrahe fiddiyn, gad tebeyyenerrüşdü minel gayyi, femen yekfur bittağuti ve yü min billahi fegadis temseke bil urvetül vüsga lenfisame lehe, Vallahu semiun Basiyr.

sadakallahul aziym Bakara suresi 256 .ayet

Allahümme salli ala muhammedin ve ala ehli beytihi

Allahümme esgini minennebiyyil havzan kevseren meşraben raviyen saaigen henien La nazmeu bea dehu ebeden innneke ala külli şeyin kadir.

Yolculugumuza başliyoruz,

Tahallagu bi ahlagillah

Allahin ahlaki ile Ahlaklanin emri geregince

insan eger güzel meziyetleri ahlak edinir ve ibadet ve taat ile gayret ederse ve haramlardanda mekruhlardanda sakinip ictinab ederse o zaman bunlarin karşiligi ahiret yurdunda cennet ve cemalullahdir.

Fakat bazi körler gözleri ahirete kör olanlar derlerki sizin bu egilip kalkmalariniz, nedir bunlar, hele öyle oruc diye riyazetiniz nedir, bakin bizler keyif icindeyiz neden karşiligi peşin olmayan ahiret için böyle egilip kalkalim ve oruc tutalim bizler bu dünyada karşiligini aliyoruz istedigimizi yiyoruz iciyoruz sele serpe gezip tozup keyif icindeyiz derler , ve o müminlerin ibadet ve taatlari ile alay edip eglenirler,

oysaki rabbimiz kelami kadim kuranda şöyle buyuruyorki:

Eger siz bizimle eglenmişseniz, bizde sizinle bu eglendiginiz gibi eglenecegiz. Hud suresi 38

insan eger kalp gözünün ayinesini ibadet taat ile parlatip güzel ahlak ile üstünün sirrini aydinlatmaz ise onun için bu dünyada ve ahiret yurdundada ne peygamberi nede cenneti ve nimetleri ve ahirtedede cennet ve cemalullahi göremez .

oysaki dünyamizda bir adam bir işe girse ona peşinen ayligi verilmez taaki ne zaman bir ay veya hafta calişdi o zaman ya haftaligi veyahutda ay calişmişsa ayligi verilir . halbuki insan oglu buna alişkin yani bunu bilir önce calişacak sonra aylik alacak yani önce gününü doldurcak sonra bedelini alcak. amma iş ahirt için kazanmaya ibadet taat etmeye gelince birkac ihtiyarin ve ihlasli mü minlerin dişinda camiye giden yokdur sabah namazina kalkan yokdur, keyfinden feragat edip oruc tutan azdir keyfinden ve parasindan feragat edip hacca giden azdir, herkes bir eşhedü müslümani olmuş cikmişlar işin kolayi eşhedüyü cek gerisini boşver.

oysaki dünyamizda bile insan bir firmaya girip işe başlasa fakat bir ay veya bir hafta o firmanin sana verdiği işleri yapmak için işe gidip gelmese o zaman bu kimse ay sonu ne alir elbette hicbirşey yani eşhedü müslümanida böyledir sen müslümanin deyip de ibadet taat helal haram kurallarina riayet etmez isen senin ay sonun geldimiydi alacagin birşey olmaz alcagin sadece parasi olmayan aylik kagidi boş bir maaş faturasi. yani Ahiretede göcünce sana ne getirdin diye sorulunca cevap eşhedümü diyeceksin namaz basksalar yok veya bir kac tane bayram cuma var birkac teravih var. gerisi nerde bunlarin? yok.

Ahiretde işde böyle olanlar şu ayeti kerimeyi okurlar:

Bize biraz su veya Allahin size verdiği rizikdan gönderin! diye bagirirlar.Onlarda, dogrusu Allah bunlari kafirlere yasak etmişdir haram etmişdir derler.Araf suresi 50 . ayet

dünyada kimse karşiligi olmayan iş yapmak istemiyor, fakat yeni yeni insanlar uyanip mehdinin sözlerine uyup hayvan beslemeye başladilar ondada bazilarr bir cikar güdüyor yani onlarinda insanin önceki hallerin oldugunu keşfettikleri için buna yönlendiler amma bazilari ise mesela kedi köpek gibi hayvanlara bakip bunlardan bir karşilik beklemeksizin yardimda bulunuyorlar. yani karşlik beklemeden yardimda bulunmak yani o yardimin karşiliginin ona dönüp gelcegini ya bu dünyada yada ahiretde onu bulcaginin idrakine varanlar işde evine hayvan alip bakarak karşiliksiz bir hizmete girmiş oluyorlar yani bugün bu gercek oldu, olacak halinde. yani mehdinin projesinin birinci basamagi yani karşiligini hakdan beklemek. köpegi sevdin besledin bir kuru ekmek bir kap su verdin senin hayirin, köpek sana teşekkür eder belki amma sana gelip işinde calişan kazanip ödeyen demez yani karşiligi hakdan beklenir yani bunun birinci ayagida merhamet duymak yani işin püf noktasini anladikmi. yani işinde merhametli olmayan kişi işinin karşiligini bu dünyada bekler bazi işler vardirki ibadet taat gibi kişi merhameti olmaz ise yani yaratanin rahmetine güvenmez ise ve yaptigini besmele ile yapip ben bunu Allah denizine atiyorum demez ise kendi göletine irmagina akitir ise o yaptigi bir gün akar iki gün akar sonunda ihtiyarlayip yapamaz olunca kurur gider amma yaptigini rizai lillah için yapan ve besmeel ile yaptiklarini Allah denizine atan kimselerin yaptiklari denizde damlada olsa deryaya kavuşunca kaybolmayan amele dönüşür bir damla yalniz başina kac dakka durabilir oysaki denizler deryalar sicaga sele karşi kac dakka durabilir . işde hakka iman edip de amel edenlerin halleri başta yazdigimiz ayetde oldugu gibi urvetül vusgaya baglidir kopmayan kulpa urgana baglidir. kopmayan kulp işde o peygamber zinciri yani gercek DNA zinciri ve peygamberlerden sonra ehli beyte devrolan DNA zinciri . yani urve demek büklüm büklüm olan urgana verilen addir arapcada yani bu kainati alemin haritasi insan bedeninde neyi temsil eder tabiki yaratilanlarin DNA sini temsil eder. yani büklüm büklüm urgan urvetül vusga, kopmayan urgan yani işde tarikatlarda icazet verilir ve kim kimden almiş bir silsile vardir ve bu silsile kopmadan peygambere ulaşiyor ise o zincir saglam zincirdir eger kopma oluyorsa o zaman o zincir urvetül vusgaya bagli degildir peki nasil anlariz bu zincirin saglam oldugunu. onuda kişinin kuran ve peygamberin sünnetine ne kadar ittiba etttginden ve haramlardan ve mekruhlardan nekadar kacindigindan anlariz ve ibadet ve taatlerindeki gayretinden anlariz. hareket olmayan yerde bereket olmaz hükmü geregi kişinin ameli yaptigi onun ayinesidir yani aynesi işdir kişnin lafina bakilmaz yani eger adam camide evde vaaz ediyor fakat yaptigi ile örtüşmüyor ise beyhudedir yani onun ne vaazi dinlenir nede ameline bakilir amma bazi kimseler vardirki onlar vaaz dahi etmeseler onlarin fiiline ameline bakilinca anlaşlirki bu kimse hak dostlarindandir yani Allahin ahlaki ile ahlaklananlardandir. kimki Allahin ahlaki ile ahlaklandi urvetül vuskayi tuttu ve buldu demekdir.Allahin ahlakinida bizler esmaul hüsnadan ve peygamerimizin bu esmaül hüsnaya nasil tatbik ettiklerinden ögrenirizki bunlarada bizler sünnet diyoruz.meslea Allah kerimdir kerim olani sever, yani ne demek bu yani Allah ikram edendir yedirip giydirendir ve yedirip giydirenleri sever. ve bunlarin ahkamini ve ahlakini ve sinirlarinida bizler nerde dur diycez ne kadar yapcaz peygamerin sünnetine bakariz peygmaber kerim ismini ne kadar tatbik etmiş. meslea

peygmabere bir dilenci gelmiş hicbirşeyim yok bana birşeyler ver demiş peygamerimizinde yaninda birşeyi yok kalkanini vermiş dilenci alip gidip pazarda satmiş, pazardada ali efendimiz peygamberimizin kalkanini satilmiş görünce hemen satin alip peygamerimize geri getirmiş dilenci tekrar gelmiş tekrar dilenmiş peygamberimiz yine kalkanini vermiş oda yine gidip satmiş yine ali efendimiz görmüş ve demiş bu nasil geldi buraya deyip tekrar satin alip peygamberimize götürmüş ve durumu sual etmiş bunu anlatan peygamberimize yine dilenci gelince ali efendimiz biraz cikişr gibi yapmiş fakat peygamberimiz ise bunu o yoruluncaya kadar yapacagini söylemişdir yani, isteyene ve ihtiyaci olana vermek karşlgini haktan beklemek ve bu vermede sinir elinden ne geliyorsa onu vermek ve vermenin haddide sinirida yoruluncaya kadar.işde inşrah suresinde gecen ayetde oldugu gibi bir ibadetten yorulunca diger bir ibadete gec buyruluyor. yani artik ondan yoruldun ise bir başka ibadete gec o zaman.

işde urvetül vusga yani ona götüren büklüm büklüm urgan yani peygamberler zinciri ehlibeyt zinciri kişiyi hakka götürcek olan zincirdir onun ucu nerdedir başlangici yerden halka eziyet veren bir şeyi kaldirmak ile başlar yani, yani DNA nin başinda yazili olan kodda diyorki kim yerden halka zararli olan bir nesneyi halka zarar vermesin diye kaldirirsa o zaman bu yola girdi demekdir ve daha sonra onun üstünde yazan ahlaki haseneleri yaptikca bu kopmayan zincirde yolculugu başlar ve bu yolculuk taaki safiyye ve ihsan makamina kadar devam eder yani ihsan karşliksiz veren demekdir işde bizler ahir zamanda oldugumuzdan mehdi aleyhisselamda mürşidlerin başi oldugundan bu zincire girecekleri taaaa en yukari ucundan başlatmak için hayvanlara veya dogaya veya evimizdeki masa sandalye at araba gibi nesnelere yani atomlara ve bitkilere merhamet ile yaklaşip onlari karşliksiz severekden ve onlara ihsan ile muamele ederekden bu zincire en yukardan girmelerini saglmaya calişiyor normal mürşidler bunu saglayamazlar yani onlar baştan başlatirlar fakat mehdi mehdieye tabi olanlari ucurup direkt olarak ihsan makamindaki kapidan o urvetül vusgaya dahil etmek istiyor cünkü öyle bu zinciri tamamen baştan başayip bitirmek her yigidin harci degil ve o yüzden ahir zamanda olmamiz hasbiyle fazla zaman olmamasi yüzünden direkt olarak ihsan kapisindan iceri aliyor irşad ettiklerini.

Bununda SIRRI besmele ve merhametde gizlidir yani Allahin yarattigina merhamet etmek fakat daha önceki gecen sene kurbanla ilgili olan vaazimizda yazdigimiz gibi bu merhametinde siniri rabbim kes deyincede kescek kadar merhametli olcaksin Rabbim ibrahime oglunu kes dedi o rahmet peygamberi oglunu kesmeye yatirdi yani kes deyince kesceksin amma bizlere kalan kesme sünneti kurbanda oldugu gibi kesip kendi ehlin ile birlikte konu komşusu ve fakirlerede dagitarak müsade edilen hayvanlari kesip onlarin etinden sütünden derisinden faydlanmakdir yani merhamet et et nereye kadar kes deyince rabbimiz, kesecek kadar yani Allahin hakki ve hukukunu gecmemek yani Allahdan merhametli olmaya kalkmamak yani öyle vejeteryan olmamak vejeteryan dogrumu, sende bitkileri katlediyorsun o zamn onlarda canli onlarin icindede allemler sakli bitki yeyince merhemtlimi oldun yani , velhsail önce hakkin SINIRLARINI korumak gerekir kendince sinirlar koymayacaksin velhaslil kelam.

Başka bir meseleye gecince baştaki yeşil gif animasyonumuzdaki arapca hatti bir bektaşnin hatttindan aldim fakat işte aleviler alinin peygmer oldugunu iddia etmeye kalkarlar siz bunun haberini nerden aldiniz ahmaklar ali peygamerin elinde dogdu peygamberlik nasil alinin olcak peygmbere peygamberlik gelidiginde Ali kac yaşndaydiki peygamber olsun hani kirk sirri hani alilerdeki kirklar sirri ali kirk günde erenlerdendir ayni isa efendimiz gibi isayi allahin oglu deyip yanildiklari gibi, şeytan aleyhillane bazilarinada işde ali peygamber olcakdi muhammed aldi hesabini güttürüde onlari ZINDIK eder, alevi babalari :

peygamberin abasinin altina aliyi fatimayi hasan hüseyini alip bunlar ehli beytim dedigi yeri alip, onlarada alevilerede şeytan aleyhillane bu sünnetini ve sözünün ziddi olan ZNDIKLIGI yani alevi dedesinin önünde bir kadini ve bir erkegi ve arkalarina gecen iki genci örtüp sen fatmasin sen alisin sen hasan sen hüseyinsin deyip haşa alevi dedeside kendisi Allahliga soyunuyor bre ZINDIK köpek sen kimsinde Sen alisin sen fatmasin diyorsun. fatmadan başka fatmami var alidan başka alimi varki sen orda allahliga soyunupda sen alisin sen fatmasin diyorsun ZINDIK köpek ve bunlarida birde cem edip oynatir nerde kaldi ehli beyt nerde kaldi kadin kiz tanimayip mum söndü yapip ZINDIKCA fatmayi aliyi hasani hüseyini karanlikda ciftleştren ZINDIKCA grup seks partisi, Allah grup seksimi yapin diyor inslara bre (BibBiiiiiib Kafa) .işde bu aleviler birde bahar bayrami yaparlarki işde nevruz bahar bayramida ateş ile dans ateş ile kim danseder bre ahmaklar şeytan dans eder ateş ile, kim şeytanin amelini ve bu bidati işlerse o ZINDIKLAR sülalesinden olur ve ve o urevtül vusgadan ayrilip şeytanin zincirine baglanir, idrardaki ve demirdeki DNA da şeytanin DNA modeline yakindir daha diger iki şeyde olan zincir ile baglantisi vardir şeytanin DNA yapisi dumansiz ateşde vardir yani Radyo aktifdeki DNA modeline yakin yani bir başka misali aci biberdekine yakin yani ates üc yerde kullanilir isinmak için yemek pişirmek için ve bazi hastaliklarda dagalama yönteminde kullanmak için yoksa öyle ateşle dansedip bahar bayrami diye millete şeytanin yutturdugu Ateşle şeytan dansi yapmak için degil. işte merhametten ayrilmak demek rabbimizin verdiği nimetleri yerinde kulllanmamak ile başlar ve bunlarin sonuncusuda ateş ile dansetmekdir, velahsil ateş ile dans olmaz. şeytanin bu oyuna insani alet etme sebebi dünyamiz 21 martda 21° egilir ve 21 haziranda 21° egilir ve 21 aralikda 21° ters istikamtte egilir ve 23 eylülde yine 23° ters istikmette egilir ve bu egilmelerini güneşe karşi yaptigindan işde şeytan bu egilme hareketlerini dansa cevirmiş ve ateş topunun önündekin egilmeleri

bahar bayraminda kendi önünde dans etmeyecevirmiş ve insanlari ateş ile dans ettirmektdedir ve bu oyuna gelmeyin bahar bayrami diye bizim dinimizde diyanetimizde yokdur şeytan adeti ve ahlakidir diger türk milleletlerinde yapanlarda aynen yine Zindiklik alameti olarak bunu yaparsaniz peygmeberin sünnetinde olmayan, şeytann adetinde vardir öyleyse bu dansin peygamberin sünnetinde olmadigini herkes ADI gibi biliyor eger onda yoksa o zaman bu kimin adeti sünneti demek yokmu ey gafiller biz kimin sünnetini adetini yapiyoz demek yokmu. işde kimler yapiyor bunu kürtler ibrahim aleyhiselami ateşe atipda danse edenler sülalesi kim ateş ile dans eder elbette şeytan aleyhillane ve onun yolundan gidenler.

Bahar bayrmi diye bir şey yokdur ve kim bunu yapar ise şeytanin askeridir bunu bilesiniz muhammedin yolunada onlar sokulmaz ve giremezler. dans olurda anun şarkisi müzigi olmazmi işde peygmerimiz burumuşlarki:

Teganni okuyucunun nagme ile terennüm ettigi şeyler, suyun bakla , hububat ve sebzeleri büyüttügü gibi, kalbde nifak büyütür buyrudular.

yani işde dansi icad eden şeytan aleyhillane birde ona nagme ve teganni icad etmişdirki işde teganni kalplerde nifak büyütür yani söz bizim sözümüz degil şimdi bütün şarkicilar bize düşman olcak amma nasil icki kendinden gecmek için iciliyorsa yani şeytan uykusuna yatmak için iciliyorsa işde şarki dinlemekde böyledir şöyle bir kendinden gecmek için söylenir ve dinlenir yani teganni islamda şu yerlerde helaldir müjdeli haber alindiginda ve namaza davet ederken yani ezanda amma türkü okur gibi degil edebine uygun şekilde ve dügünde dügüne uygun ve cenazede cenazeye uygun teganni yani cenazede ahiret ayetlerinin ve ölümle ilgili ayetlerin uygun teganni ile okunmasi ve dogum günlerinde yani mevlid kandilinde oldugu gibi mevlüt ilahi ve hattta kendi giderine uygun şarki ve türkü dinlenebilir söylenebilir . yani peygmber azimuşşasn efendimiz teganni nifak büyütür demişdir bunu haramdir hükmüne sokmayiniz yani şarki def eglence haramdir diye ne bir ayet nede hadis yokdur,Allah eglenmeyi yasak etseydi o zaman gülmek diye bir şey yaratmazdi şarki türkü söylemek yasak olsaydi nota denen sesleri ve ve taganniyi yaratmazdi eger yaratdi ise onun iki boyutu elbet olacakdir Allahin helal kildigi boyutu ve birde şeytanin onun ifrat ettirdigi küfür olan boyutu . yani her amelde SINIRlari gözetmek lazimdir, günah ve küfür SINIRlara riayet etmemek demekdir . SINIRDA nefsi bazi yerlerde SINIRLAMAK gerekir fakat bu siniri zorlar iseniz bu seferde nefis topal kör veya elsiz kolsuz olarak gelir ve sizden dilenmeye başlar ve yukarda yazdigimiz muhammed aleyhiselamin kalkanini alan dilenci gibi sen onu bir konuda SINIRLADIN o zaman nefis dilenci olur gelir ve senden istemeye başlar sen yorulmadikca oda yorulmaz elini kesdin ise eli colak olarak gelir gözünü kisdin harama bakmadin ise bu seferde gözü kör şaşi olrak gelir vallahi billahi medineyi münevverde bizatihi müşahede ettigimiz ve test ettigimiz bir haldir. yani kim nefsini kör etmek istiyorsa o zaman gözünü harama saklar iken ona o kadar dikkat etsin kör bir nefis bu dünyada ne yapar o zaman nefsinizinde üzerinizde haklari vardir yani SINIRLARI korumak helal dairesinde bakmak helal haram herşeye bir defa bakmak helaldir haram dahi olsa ondan gözü cekinceye kadar bakmak helaldir amma baktigin haram ise dönüp dönüp ona bir daha bakmak haram olur bu haftaki sünnetimiz bir defa bakmak helal ikinci defa eger helel ise bakarsin amma haram ise ikinci defa dönüp bakmak yasakdir.

Bahar bayrami taa salih aleyhisselam döneminin inkarcilarindan bu yana kutlanmakdadir ve onlarin kavminin adina semud denir yani ateş ile dansedenler demekdir yani işde kimler bugün ateş ile dansediyorsa onlar semudidirler ve onlar salihe ve dinine iman edenler degil bizathi salihi yalanlayip devesini kesenler sülalesidiriler .Rabbim her milletten ibretlikler biraktigi gibi semudilerdenden ibretlik birakmişdir rabbim ati inegi kediyi köpegi tavugu baligi halkettgi gibi insana faydasi olanlari ve faydasi olmadigini zannettigimiz muzur dedigimiz bazi varliklarida yaratmiş ve onlardanda hep numunelikler birkamişdir bugün dinazorlar yok belki amma(BibBiiiiiib Kafa)kabiller daha tükenmedi haala cana kiyan ahmaklar yeryüzünde dolaşiyor cünkü rabbimin yaratma hikmetine aykiri oluyorki onlara müsade vermemek. yani rabbim islah olsun diye herkese müsade ve mühlet verir kimde Allahin ahlaki ile ahlaklanirsa belki ayligini bir ay sonra alcak olsakda ahirette ve hatta bazen bu dünyadada o güzel ahlakin karşligini görüp secerellerini toplariz. kimde şeytan aleyhillanenin ahlaki ile ahlaklanirsa işde dinazorlar gibi soyu kurur ve ve ne insana nede hayavana faydasi olmayip onlara muzirlik eden yaratiklar cibilliyatina düşer. kim sivrisnek canini yakip şişirdiginde görürse onun üstüne vurup onu ezmeyi düşünmez oysaki inek gibi hayvan insana et verir süt verir derisinden hatta tezeginden faydalanirsiniz Rabbim birde helal dairesinde size bunu kesinde yiyin emri verir oysaki sivrisinegin ölüsüde diriside yenmez inegin ölüsüde yenir diriside kim inek ve benzeri helal dairesinin cibilliyatina cikmak diler ise ahlaki hasene ile ahlaklansin ve haram dairesinden uzak dursun ve sünnete yapişsin kimde haşareler ve muzirlar olarak haşrolmayi diler ise o cetin günde kalktiginda bir muzur olarak kakmayi diler ise o zaman şeytan aleyhillanenin ahlakina ve adetine uysun. Allahu teala bu konuda insanlari serbest birakmiş ve başta yazdigimiz ayette belirtildigi gibi dinde zorlama yokdur ve insanlar artik rüşde ermişdir ve ne iyi ne kötü bilebilir ve ve kötülügü secenlerin yeri cehennem olcakdir yani haşrolurklen akrep gibi onu bunu sokanlar akrep cibilliyatinda haşrolcak ve akrepler müminlere zarar vermsin diye cehenneme atilcaklarki onlar artik ahiretteede müminlere muzirlik edemesinler. kimde güzel ammeler işler ise cennetlerde ucmalara müşerref olcaklardir. mümin olanlr ve müslüman olanlar diger ümmetlere karşi cumanin üstünlügü gibi kuşlarin ucmasi gibi digerlerinden üstün olcaklardir.

ARTIK RÜŞDE ERDiNiZ kim cenneti diliyor ise cennet ehlinin ahlakindan ahlaklansinki cennete girebilsin kimde cehennemi diliyor ise o zaman pis sinekler gibi leş yeyip ona buna kurt atan sinekler gibi ahlaklanip onu bunu mundar edip işde biride bizim efsane türk sayfamizi karoglan sayfamizi mundar etddi icine larvalarini atip virusladi oradan gelip riziklanan müminleri zehirlemek için virusladi sayfamizi ve işde böyle hellalleri mundar eden pis sinekler cehhenmin dibini boylamayi hak etmiyorda kim hak edecek başka

Düşünenler için hayatin her sahnesinde ibretler vardir

Rabbim müminlerini ibret alip ona göre güzel ahlak ile ahlakalanip ve düşmanlarina karşida bal arisinin kilici gibi kendini feda edercesinie bu islami ve muhammed ümmetini savunmayi nasip ve müyeeser kilsin



El fatiha maassalavat.

Başağaçlı Raşit Tunca


Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
______________________

Schrems, 18 Aralık 2018 Salı Son Düzeltleme Yapıldı

Original Kar©glan

_______________________________________





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)